Napišite si dober seznam opravil in nalog
Napišite si dober seznam opravil in nalog. (Vir slike: sxc.hu)
Poglejte si vaš seznam opravil in nalog (angl. to do list) – ali je prvih nekaj besed samostalnikov ali glagolov? Največkrat se seznam opravil prične z glagoli, ki napovedujejo akcijo. Na primer: »Pošlji elektronsko pošto Tonetu v zvezi s projektom X« ali »Pokliči Mojco iz Kranja na sestanek …« ali pa »Preberi novo knjigo …«
Imejte v mislih, da pričeti z glagolom ni boljše kot pričeti s samostalnikom. Zelo uspešni podjetniki po celem svetu uporabljajo glagole ali samostalnike – in vsak izmed načinov ima svoje prednosti in slabosti.
Zakaj je potem sploh pomembno določiti, ali raje uporabljate glagole ali samostalnike? Preferiranje glagolov/samostalnikov vam bo pomagalo določiti, na kakšen način vidite svet okoli sebe.
Ljudje, ki imajo na svojem seznamu nalog in opravil veliko samostalnikov, so običajno vizionarji in vidijo veliko sliko. Brez problema govorijo o splošnih stvareh in pogosto razpravljajo o globalnem vidiku nekega projekta, še preden so določene podrobnosti in osnove tega.
Po drugi strani pa so ljudje, ki v svojem seznamu nalog in opravil dajejo prednost glagolom, usmerjeni v produktivnost, akcijo, delo, delegiranje in napredovanje. Jasno vidijo korake, ki so potrebni, da se izpolni dolgoročna vizija nekega projekta.
Posamezno nalogo razdrite na več manjših
Ko pišete seznam opravil, bodite pozorni, da ne uporabljate velikih glagolov, kot so »načrtuj«, »pogovori se« ali »implementiraj«, takšne glagole morate razdreti na več krajših in lažjih nalog. Najbolje je, da vam posamezne naloge s seznama ne vzamejo več kot 15 ali 30 minut, saj se boste na tak način lažje prebijali skozi seznam.
Torej, nikar ne pozabite določiti, kakšna oseba ste – vizionar ali usmerjen v delo. Kasneje se pozanimajte, kakšne so vaše prednosti in slabosti – na tak način se boste lahko izognili veliko napakam.
Vir: entrepreneur.com
————————————————————————————————————————-
Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!