Nasveti za lažje pisanje poslovnega načrta

Nasveti za lažje pisanje poslovnega načrta (Vir slike: HubSpot)

Nasveti za lažje pisanje poslovnega načrta

Poslovni načrt je pomemben dokument, ki bi ga moral še pred ustanovitvijo podjetja spisati vsak podjetnik. Da bi se izognili nekaterim pogostim napakam pri pisanju poslovnega načrta, upoštevajte nekaj nasvetov, ki jih je podala Cerina Wheatland, poslovna svetovalka in piska poslovnih načrtov.
Nasveti za lažje pisanje poslovnega načrta

Nasveti za lažje pisanje poslovnega načrta (Vir slike: HubSpot)

1. Ne podcenjujte konkurence

Pogosta napaka mladih podjetnikov je, da podcenjujejo svoje konkurente in zato spregledajo nevarnosti, ki jim grozijo. Da bi se temu izognili, morate v poslovni načrt vključiti redno raziskovanje trga in ugotavljanje, ali se je pojavil kakšen nov ponudnik na trgu, ki bi s svojim delovanjem utegnil vplivati na vaš zaslužek.

2. Izstopajte iz množice preostalih podjetij

Da bi uspeli med konkurenco, ki je dandanes izredno huda na skorajda vseh področjih, morate izstopati. Naredite prodajno strategijo, ki bo prepričala tudi najbolj zahtevne potrošnike. To lahko naredite tako, da poudarite tiste lastnosti, ki vas od ostalih ločujejo.

3. Vedite, da vašega produkta ne bodo kupili vsi

Natančno definirajte vaš ciljni trg. To pomeni, da morate ugotoviti, kdo so tisti posamezniki, ki bodo za vaš produkt ali storitev pripravljeni odšteti denar. S tem se boste elegantno izognili vlaganju vaših dragocenih sredstev v tista tržišča, ki za vas ne bodo dovolj profitabilna.

4. O svoji poslovni ideji povprašajte ljudi

Pri pisanju poslovnega načrta morate dobro razdelati tudi vašo poslovno idejo. Pojdite med ljudi in jih povprašajte o tem, kakšno mnenje imajo o vaših načrtih. Na ta način boste pridobili številne predloge, ki jih lahko upoštevate pri nadaljnji gradnji vašega podjetja.

5. Svoj čas namenite tudi marketingu

Napravite dober načrt za marketing, ki naj temelji na vašem poznavanju industrije, ciljnega tržišča in konkurence. Ugotoviti morate, ali sploh obstaja zadosten trg za vaš produkt/storitev, šele nato se boste namreč lahko mirne vesti podali v podjetniške vode.

Vir: Smallbusinessbc

Oznake:, , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki