Nasveti za uspešno poslovanje

Če razmišljate o vstopu v podjetništvo, najbrž že imate poslovno idejo, na katero računate. Kakorkoli že, ideja je le ideja, dokler ne začnete delati na njeni uresničitvi. V nadaljevanju si preberite nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali uspešno uresničiti vašo poslovno idejo.
Zaposlitev delavca

Zaposlitev delavca (Adobe Stock, doidam10)

1. Raziskava trga

Tržne raziskave podjetju prinašajo veliko prednosti, med drugim zmanjšajo tveganost investicij, omogočajo identifikacijo nišnih trgov in maksimizirajo izkoristek poslovnih priložnosti pri novih in obstoječih strankah.

Spoznavanje strank in konkurence je izrednega pomena za vsako podjetje. Pomembno je, da (potencialne) stranke dobro razumemo in, da vemo kako razmišljajo. Ko izvemo zakaj se nek produkt ne prodaja, ga lahko izboljšamo ali preprosto umaknemo iz prodaje in z njim ne izgubljamo časa. Po drugi strani pa lahko še povečamo prodajo najbolj zaželenega prodajnega artikla. Dobra raziskava trga nam omogoča tudi vpogled v razmišljanje naše konkurence, tako pa izvemo, kako lahko postanemo boljši od njih. Dobra raziskava trga je predpogoj za uspešen marketing.

Za več informacij o tej temi vam svetujemo branje članka Raziskava trga – nuja in potreba >>

2. Poslovni načrt

Poslovni načrt je eden izmed najpomembnejših dokumentov, ki bi se mu moral posvetiti vsak, ki razmišlja o vstopu v podjetništvo. Je prvi korak k realizaciji poslovne ideje in deluje kot neke vrste zemljevid, ki podjetju kasneje kaže pot pri poslovanju.

Velika večina ljudi, ki se želi podati v podjetništvo, skuša najprej pridobiti vsaj nekaj osnovnih informacij o podjetništvu. Odpreti novo podjetje brez, da bi stvari dobro premislili, ni najboljše in se običajno ne izteče dobro.

Za več informacij o tej temi vam svetujemo branje članka Poslovni načrt >>

3. Fokus

Kot mladi podjetnik imate najbrž veliko idej in prav vse želite čimprej uresničiti. Zagnanost in želja po uspehu sta dve kvaliteti, ki vam bosta sicer pomagali do uspeha, a le, če boste svoje ideje uresničevali eno za drugo.

Najprej ugotovite v čem ste zares dobri. Med pisanjem poslovnega načrta boste najverjetneje hitro ugotovili, katera tržna niša je tista prava in tudi vam najbolj pisana na kožo. Nato se morate le še osredotočiti na to idejo in uspeh vam ne uide.

A bodite previdni – mnogi mladi podjetniki želijo preizkusiti vse, saj se želijo dokazati na večih področjih v zelo kratkem času. Svoj trud in čas usmerjajo v več projektov hkrati, zaradi tega pa so na vseh teh področjih povprečni. Ključ do uspeha je fokus – osredotočenost v en projekt naenkrat.

4. Potrpljenje

Ko ustanovite podjetje in začnete s poslovanjem, se čakanje na uspeh prične. A zavedati se morate, da je večina podjetij, ki so “uspela čez noč”, prej potrebovala vsaj nekaj let, da so nato lahko hitro zrastla. Še posebej to velja za spletna podjetja.

Ne pričakujte takojšnjega uspeha. Potrebujete čas, da si zgradite bazo stalnih kupcev in pri tem potrpežljivost igra ključno vlogo. Ne bodite eden izmed mnogih, ki je v iskanju hitrega zaslužka tik pred uspehom obupal in svoje podjetje prodal.

5. Dobri odnosi

Vzdrževanje dobrih odnosov se nam bo na dolgi rok močno obrestovalo. Podjetništvo je zagotovo eden izmed najbolj stresnih poklicev na svetu, saj se podjetniki venomer soočajo z raznimi frustracijami, zato jim je včasih težko obdržati dobre odnose z zaposlenimi, strankami in partnerji.

Slednje je zelo pomembno. Vaši zaposleni vam bodo namreč pomagali pri marketingu, prodaji, pogajanju o nižjih cenah, vaši partnerji pa vam bodo priskrbeli ugodnejši nakup materialov ali brezplačen najem prostorov. A le, če boste z njimi v dobrih odnosih. Če boste poskrbeli zanje, boste zagotovo deležni mnogih ugodnosti.

Vir: Small Biz Bee

Oznake: , , , , , , , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje