Navdihujoči reki Marka Zuckerberga

Direktor in ustanovitelj Facebooka, Mark Zuckerberg, je resnično uspešna osebnost, njegovo premoženje je danes ocenjeno že na 34 milijard dolarjev. V kolikor iščete navdih za svoje nadaljnje podjetniško udejstvovanje, si preberite nekaj njegovih najboljših rekov.
Navdihujoči reki Marka Zuckerberga

Navdihujoči reki Marka Zuckerberga (Vir slike: FastCompany.com)

Zuckerberg je kar iz svoje študentske sobe na Harvardu februarja 2004 slavno lansiral Facebook, in danes, po dobrih desetih letih, ima omenjeno družbeno omrežje v povprečju že čez 800 milijonov dnevnih uporabnikov, njegova vrednost pa je po poročanjih revije Time ocenjena na kar 200 milijard dolarjev.

V čast temu čudežnemu otroku so pri Inc. pripravili 10 njegovih najbolj znanih rekov, ki imajo moč, da navdihnejo podjetnike v kateri koli sferi:

  1. »V svetu, ki se spreminja resnično hitro, je edina garantirana strategija za propad tista, ki ne vključuje nikakršnih tveganj.« (Iz intervjuja na Y Combinator startup šoli v Kaliforniji, oktober, 2011)
  2. »Vprašanje ni: ‘Kaj želimo vedeti o človeku?’, temveč: ‘Kaj človek želi povedati o sebi.’« (Intervju s Charlijem Rose-om, november 2011)
  3. »Facebook sem ustvaril in lansiral kar iz svoje študentske sobe. Najel sem strežnik za 85 dolarjev mesečnega plačila in ga plačeval iz oglasov na strani, in vse od takrat dajemo na Facebook tudi oglase.« (Intervju s Charlijem Rose-om, november 2011.)
  4. »Veverica, ki umira na vašem vrtu, je za vas včasih bolj relevantna kot umiranje ljudi v Afriki.« (Iz govora njegovim kolegom iz Facebooka, po poročanju The New York Times)
  5. »Premikajte se hitro in pri tem razbijte nekaj stvari. Če se slednje ne zgodi, se ne premikate dovolj hitro.« (Iz intervjuja z Business Insiderjem)
  6. »Ljudje so lahko zelo pametni in imajo veščine, ki bi jih z lahkoto uporabili, vendar če resnično ne verjamejo v njih, potem na tem ne bodo delali dovolj trdo.« (Iz govora na Univerzi Standford, oktober 2005)
  7. »Ljudi ne zanima, kaj je o vas nekdo rekel v filmu, zanima jih, kaj ste zgradili.« (Iz intervjuja z ABC, Diano Sawyer, julij 2010)
  8.  »V Silicijevi dolini imaš preprosto občutek, da moraš biti tam. Ampak v resnici to ni edino okolje, ki bi kaj pomenilo. Če bi sam začenjal s poslom ta trenutek, bi ostal v Bostonu. Moti me namreč, da je Silicijeva dolina in celotno delovanje v njej usmerjeno preveč kratkoročno. (Iz intervjuja na Y Combinator startup šoli v Kaliforniji, oktober, 2011)
  9. »Vprašanje, ki si ga zastavim vsak dan, je: ‘Ali delam najpomembnejšo stvar, ki bi jo lahko delal?’ Če ne čutim, kot da bi delal na reševanju najpomembnejšega problema, s katerim lahko pomagam družbi, se ne počutim dobro glede svojega preživljanja časa.« (Iz biografije Marka Zuckerberga: Facebook Creator, od avtorice Marcie Amidon)

 Vir: Inc.com

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje