Ne postavljajte prenizkih cen

Med potrošniki vlada mnenje, da cena odraža kvaliteto storitve oziroma izdelka. Mnogi so se namreč v preteklosti že opekli in se sedaj raje kot za storitev najnižjega, odločijo za storitev srednjega ali višjega cenovnega razreda.
Ne postavljajte prenizkih cen

Ne postavljajte prenizkih cen (slika: sxc.hu)

Ne zgodi se redko, da stranka ponudnika, ki ponuja storitev za najnižjo ceno, izloči iz izbora, saj preprosto ne zaupa kakovosti storitev. Niti se ne zgodi redko, da novopečeni podjetnik za svoje storitve zaračuna prenizko ceno samo zato, ker se na tem področju še ne znajde.

Nekaterim mladim podjetnikom se namreč zdi dovolj, da zaslužijo toliko, kot so zaslužili v prejšnji službi, pri tem pa pozabijo na dodatne finančne obremenitve, ki jih bodo morali poravnati kot samostojni podjetniki. Spet drugim se zdi logično, da bodo zaradi nizkih cen močno povečali količino prodanih izdelkov oz. storitev, ki jim bo prinesla želeni dobiček.

Pri postavljanju cene za svoje storitve oz. produkte je potrebno premisliti o večih dejavnikih. Veste natančno koliko denarja mesečno porabite za stroške oglaševanja, opreme, prevoza, prehrane, zavarovanja? V kolikor tega še niste storili, čimprej napravite finančni načrt in si poiščite mentorja ali svetovalca, ki vam bo pri tem pomagal.

Cene postavite tako visoko, da jih trg še sprejme. V primeru, da stavite na strategijo nizkih cen, obvezno preračunajte vse stroške, tako stalne kot spremenjlive in ugotovite, ali boste s to ceno sploh preživeli. Ne pozabite tudi na dejstvo, da se strategija nizkih cen za storitvene dejavnosti skoraj nikoli ne obnese.

Vir: USA Today

Oznake: , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje