
Osredotočite se na dovolj velik ciljni trg.
1. Kontrola: Za podjetnika začetnika je ključno, da v podjetju obdrži večinski delež, saj višina zbranih sredstev ne odtehta izgube kontrole v podjetju. To vam lahko uspe npr. s pomočjo kreativnih finančnih idej.
2. Pomen zbranih sredstev: Prve izdaje delnic podjetja oziroma prodaje deleža imajo navadno večji vpliv kot kasnejše izdaje, saj se na začetku določijo pogoji in se je treba v zameno za sredstva odpovedati večjemu deležu podjetja.
3. Nasvete in sredstva lahko dobite na istem mestu, zato vprašajte investitorje tudi za nasvet povezan s poslovanjem, svetovalce pa za pomoč pri pridobivanju sredstev.
4. Vpliv denarja: Preveč denarja ima lahko na mlado podjetje slab vpliv, saj so skladno s sredstvi višja tudi pričakovanja, prav tako pa je težje pridobiti investitorje in vstopiti na nišne trge.
5. Ciljni trg: Podjetja, ki se osredotočajo na tržne niše težje pridobijo investitorje, zato se je za pridobitev kapitala potrebno osredotočiti na dovolj velik trg.
6. Poslovni načrt: Podrobnega poslovnega načrta ni potrebno izdelati, saj boste imeli več koristi od mikroekonomske analize podjetja, kratke prezentacije in zanimivega elevator pitcha s katerim se boste predstavili investitorjem.
7. Pogajanja: Pomembno je, da imate pri pogajanjih glavno besedo, kar boste dosegli z zanimivo poslovno idejo.
8. Izbor investitorjev: Podjetniki navadno iščejo investitorje, ki se spoznajo na panogo v kateri deluje podjetje ali imajo posebne sposobnosti. Vendar pa bi bilo bolje, če bi se osredotočili na njihovo sposobnost upravljanja podjetij, saj je to področje za katerega so zadolženi.
Vir: Entrepreneur