Nizkocenovci.si – visoko učinkoviti iskalnik nizkocenovnih letalskih povezav

Inovativni in perspektivni Matej Gaser, 23-letni študent podjetništva, je ustanovitelj podjetja Nizkocenovci.si, iskalnika nizkocenovnih letalskih povezav, ki rešuje izbiro najbližjega in najcenejšega nizkocenovnega leta.
Nizkocenovci.si – visoko učinkoviti iskalnik nizkocenovnih letalskih povezav

Nizkocenovci.si – visoko učinkoviti iskalnik nizkocenovnih letalskih povezav (Vir slike: arhiv Nizkocenovci.si)

V podjetju trenutno učinkovito delajo na svoji širitvi. Ravnokar so namreč lansirali še angleško verzijo, začeli pa so tudi s plačano akvizicijo uporabnikov, pri čemer se jim je do sedaj najbolje obnesel Facebook. »Ugotovili smo, da preko tega medija promet lahko dobivamo dovolj poceni, cena na uporabnika nas namreč stane zgolj 2 centa. Obetavne so tudi nekatere metrike. Trenutno se vrača na stran že kar 36 odstotkov obiskovalcev. Ta metrika je zelo dobra, saj lahko zelo dvigne življenjsko vrednost uporabnika,« za začetek z določenimi statistikami postreže mladi ustanovitelj podjetja, Matej Gaser.

Prvi zemljevid letov, ki vsebuje vse ‘nizkocenovce’ na svetu

Največja novost je v tem, da pri Nizkocenovci.si ne prikazujejo več samo povezav, ampak si uporabniki lahko ogledujejo tudi cene letov, kar jim je omogočilo partnerstvo s češkim Skypickerjem. »Na ta način smo pravzaprav naredili prvi zemljevid letov (t.i. route map), ki vsebuje vse ‘nizkocenovce’ na svetu. Ampak dela je še vedno veliko, saj imamo v planu še kar nekaj nadgradenj. Sedaj delamo na tem, da bi bil možen nakup kart že kar preko naše strani,« pojasnjuje Gaser. O sodelovanju pa se trenutno pogovarjajo tudi z večjimi akterji, kot sta Skyscanner in Trivago.

Uspešno pridobivanje virov financiranja

Ob tem so pridobili tudi vire financiranja; do sedaj so skupaj namreč zbrali že 57.500 evrov. Gaser pojasnjuje, da sta investitorja Branko Drobnak in Borut Rismal, prav tako pa tudi, da bodo v podjetju še v tem mesecu prejeli 50 tisoč evrov od Slovenskega Podjetniškega Sklada, v obliki konvertibilnega posojila. Edina stvar, ki jih po njegovem mnenju trenutno zaustavlja, leži le v tem, da imajo manko na strani programiranja. Trenutno tako za tovrstno delo ponujajo plačo in delež v podjetju.

Nizkocenovci.si prejeli visoko stopnjo zanimanja tudi s strani Londončanov …

Nizkocenovci.si so pred kratkim obiskali tudi World Trade Market v Londonu, kjer so bili deležni precej zanimanja in čestitk.

»Glede na povratne informacije, ki smo jih dobili na londonskem sejmu, smo se odločili narediti t.i. customer pivot. Odslej se bomo verjetno osredotočali bolj na podjetja, kakor direktno na končne uporabnike. To pomeni, da bomo gradili isto aplikacijo, vendar da bo primerna za spletne potovalne agencije, ki prodajajo hotele, letov pa še ne,« vizijo servira Gaser. To sicer ne pomeni, da ne bodo delali aplikacije za končne uporabnike, temveč spreminjajo zgolj fokus pri pridobivanju slednjih, saj bodo s tem lažje in hitreje imeli večje število le-teh. Torej večine ne bomo pridobivali direktno preko plačljivih kanalov, temveč preko partnerjev v zameno za sam delež.

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje