
iCenter z novimi izboljšavami.
Podjetje SAOP d.o.o, vodilni proizvajalec poslovnih
programskih rešitev za podjetja in javni sektor, je v sklopu nove različice
poslovnega informacijskega iCenter 6.13 za srednje in velike organizacije
izdelal novo inovativno rešitev Obračun dela v računovodskem servisu. Ta
rešitev servisom omogoča, da bistveno izboljšajo kakovost obračuna storitev
in pohitrijo postopek izdaje računov svojim strankam – v primeru
servisa s 100 strankami je prihranek časa vsaj en delovni dan. Novost
predstavlja pomembno konkurenčno prednost za več kot 230 računovodskih
servisov, ki za izvajanje osnovne dejavnosti uporabljajo iCenter.
„V SAOPju smo se
zavezali, da uporabnikom prek inovativnih informacijskih rešitev pomagamo k
boljšim poslovnim rezultatom. Nova rešitev Obračun dela v računovodskem
servisu ob tem dokazuje, da izredno dobro poznamo posebnosti pri poslovanju
različnih uporabnikov in da jim lahko ponudimo vedno nove prilagojene
rešitve,“ je povedala Liljana Zorn, vodja prodaje iCentra v SAOP.
Novost iCentra 6.13,
programski pripomoček Obračun dela v računovodskih servisih, je namenjen
vodenju evidence vrste in časa opravljenega dela po posameznih strankah. V ta
namen pripomoček omogoča vodenje vseh pogodb za stranke računovodskega
servisa, obračuni storitev pa se izvajajo na osnovi pogodb. Izdajanje računov
poteka bodisi neposredno iz pogodbe, kar se izvaja v primeru pavšalnega
zaračunavanja storitev, bodisi na osnovi dejansko opravljenih storitev, ali s
kombinacijo obojega. Izdajanje računov po opravljenih storitvah z novim
pripomočkom temelji na programskem štetju, na primer vnosov v glavno knjigo
ter po številu zaposlenih pri stranki, ki se uporablja za zaračunavanje
obračuna plač. Tako se s tem pripomočkom zmanjša možnost napačno obračunanih
storitev, kar v nadaljevanju zagotavlja dobre odnose s strankami.
„Novi programski
pripomoček še posebej pohitri izstavljanje računov po dejansko opravljenih
storitvah,“ je poudaril Peter Rodman, vodja projektantov v SAOP.
„Računi se za vse stranke dejansko ustvarijo s pritiskom na en gumb,
tako da računovodskemu servisu preostane le še natis, pakiranje v kuverte ter
lepljenje znamk.“ Elektronsko poslovanje je eden strateških ciljev
SAOPja, zato s svojimi rešitvami že pripravlja uporabnike na prehod v
brezpapirno poslovanje. Novi iCenter na primer ne samo, da zna samodejno
obračunati storitev in pripraviti obračun, temveč ob izstavitvi račun
istočasno knjiži v glavni knjigi kot prejeti račun pri stranki računovodskega
servisa. S tem so računovodski servisi pripravljeni, da celoten postopek
fakturiranja storitev izvedejo elektronsko, kar bo v prihodnosti z
razširitvijo izmenjave elektronskih računov odpravilo še izdelavo in
pošiljanje papirne dokumentacije.
Računovodski servisi z
novo rešitvijo pridobijo tudi zmogljivo orodje za pregled opravljenih del in
obračun delovnega časa po strankah, po drugi strani pa zagotavlja tudi
pregled nad delom zaposlenih in sicer po posameznih aplikacijah iCentra ali
po opravilih.
Vir: SAOP.si