
Nove stranke so digitalne stranke. (Vir slike: sxc.hu)
Kar naenkrat podjetja niso več usmerjena zgolj na tradicionalne komunikacijske kanale in enosmerno komunikacijo preko množičnih medijev. Dandanes morajo biti usmerjena predvsem na ustvarjanje odnosa s stranko preko digitalnih komunikacijskih kanalov.
Nekdaj so podjetja imela možnost pogovora s stranko predvsem v poslovalnici, na sejmih ali srečanjih. Danes je zahvaljujoč internetu pogovor možen preko elektronske pošte, družbenih omrežij itd.
Preko spleta lahko s stranko komunicirate
1. Preko spletnih strani, kjer imate možnost uporabe:
- družbenih omrežij – s pomočjo družbenih omrežij tako lahko sodelujete z vplivneži, komunicirate preko poslovnega bloga, se pridružite ali ustanovite skupnost strank in ste navsezadnje prisotni na vseh najbolj popularnih družbenih omrežjih ta hip;
- mobilnih aplikacij – mobilne aplikacije lahko uporabljate za namene lažjega poslovanja ali sodelovanja znotraj podjetja, lahko pa uporabnikom ponudite kakšno zabavno in zanimivo aplikacijo, ki vam bo služila pri gradnji blagovne znamke in večji prepoznavnosti;
- spletnih brskalnikov – preko teh lahko oglašujete ali pa poskrbite za dober SEO;
2. Preko elektronske pošte
Za lažjo predstavo vam bo v pomoč spodnja skica, ki prikazuje trenutno najpogostejše komunikacijske kanale med podjetjem in stranko.
Problem mnogih velikih podjetij je nenehno spreminjanje digitalnega sveta in nenehno nastajanje novih komunikacijskih kanalov. V kolikor imate manjše podjetje, pridružitev novemu, ta hip najbolj popularnemu omrežju ne bi smel biti problem. Bodite zgolj pozorni, da ne zaspite in tako zamudite priložnosti! Da boste lažje stopili v korak s časom, si preberite, katera so trenutno najbolj popularna družbena omrežja.
Priložnost in izziv hkrati je dvosmerna komunikacija s strankami
Priložnost: Stranke, s katerimi boste preko družbenih omrežij ustvarili odnos, vam bodo ustvarile veliko prihodkov in bodo dlje časa ostale zainteresirane za vaše podjetje.
Izziv: Težko bo zadovoljiti vse potrebe strank po komunikaciji.
Da boste lažje stopili v stik z digitalnimi strankami, morate tudi v podjetju nekatere stvari digitalizirati. Preberite si nekaj idej:
- Nov način dela – v podjetju lahko uvedete katero izmed novejših aplikacij, ki vam bo v pomoč pri bolj učinkovitem delu.
- Nov način komunikacije med zaposlenimi – zakaj ne bi poskusili katere izmed aplikacij, ki omogoča hitro digitalno komunikacijo znotraj oddelkov v podjetju.
- Vključite stranke – največji problem danes je, da podjetja ne znajo vključiti strank v svojo ekipo. Na voljo imate vsa orodja, da to lahko storite, na vas pa je, da se potrudite in stvar izpeljete do konca.
Vir: zdnet.com