Novi igralci na trgu

Po poročanju Global Entrepreneurship Monitor je podjetništvo v visokem porastu. To je vsekakor dobra novica za globalno gospodarstvo in potencialno slaba novica za vas (podjetnike), saj novi podjetniki ciljajo na vaše nezadovoljne stranke.
Novi igralci na trgu

Novi igralci na trgu. (Vir slike: sxc.hu)

V kolikor vam je uspelo in vaše podjetje dobro posluje, to še ne pomeni, da vam ne grozi vstop novega, majhnega konkurenta, ki se bo osredotočal na specifične potrebe potrošnikov in vam tako prevzel najboljše stranke. Kako se podjetniki največkrat odzovejo na nove konkurente? Predstavljamo vam 5 stopenj podjetnikovega žalovanja:

1. Stopnja: Zatiskanje oči

Novi igralci na trgu, ki se osredotočajo na specifične potrebe kupcev so v večini majhna podjetja, kar povzroči, da jih ostali igralci na trgu ne jemljejo dovolj resno.

2. Stopnja: Jeza

Ko dobre stranke zapustijo podjetje, sledi faza nezadovoljstva in jeze.

3. Stopnja: Racionalizacija

V tej fazi boste prišli do zaključka: »Nič hudega, izgubili smo nekaj strank, vseeno pa imamo še vedno veliko strank.« Prav tako se pri večjih podjetjih rado dogaja, da na tej stopnji najamejo zunanje svetovalce, da ocenijo položaj podjetja.

4. Stopnja: Obup

Kar naenkrat se začnejo pojavljati novi igralci na trgu, ki se prav tako osredotočajo na specifične potrebe kupcev in vam ponovno jemljejo stranke.

5. Stopnja: Sprijaznjenje

Na tej točki se management sprijazni z novo nastalimi spremembami na trgu in prične z novo strategijo, preureditvijo poslovnega modela, spodbudijo pri zaposlenih kreativno razmišljanje, itd.

V kolikor ste trenutno v eni izmed naštetih stopenj, vam priporočamo, da se čim prej lotite 5. stopnje, saj boste le na tak način ohranili oz. ubranili vaš tržni delež.

V kolikor pa ste lastnik mladega, majhnega in specializiranega podjetja izkoristite priložnost, ko je vaš največji konkurent še v prvih stopnjah.

Vir: blogs.hbr.org

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje