NUKD – povezovalci akterjev elektronske glasbe

NUKD je inovativna ekipa, ki se fokusira na sceno elektronske glasbe, njihovo ciljno skupino pa predstavljajo DJ-ji, organizatorji dogodkov in festivalov, mladi talenti, ki iščejo mentorstvo, obiskovalci dogodkov, stranke, ki organizirajo zasebne dogodke v lastni režiji in nočni klubi.
NUKD - povezovalci akterjev elektronske glasbe

NUKD – povezovalci akterjev elektronske glasbe (Vir fotografije: Beatz Kru)

Ekipa ima podporo Hekovnika, Geek House-a, Tehnološkega parka Ljubljana, Masters of startup, skupnosti Clubs and Parties in številnih založb. Osebno mentorstvo pa ji je potrdil tudi direktor podjetja Zemanta, Boštjan Špetič.

»Poznamo sceno elektronske glasbe in težave, ki nastanejo pri tem, kako danes dobiti prvi nastop in kako postati zvezda. Z razvojem digitalnega trga, ki bo združeval ponudbo s povpraševanjem, bomo ta problem reševali pri NUKD,« pojasnjuje Alja Knez in nadaljuje:

»Z glavnim programerjem, Dejanom Židanekom, sva srce širše ekipe, ki pozna glasbeno industrijo elektronske glasbe z vseh štirih perspektiv. Smo ekipa producentov, didžejev, promotorjev, upravljali smo enega izmed nočnih klubov in več let uspešno ustvarjamo medije (tisk, net, radio …).« 

Od ‘bedroom’ DJ-ke do nastopov na največjem festivalu v regiji

»V samo treh letih sem prišla iz totalnega nepoznanega t.i. ‘bedroom D-ja’, do nastopov na največjem festivalu v regiji – Exit, v centru elektronske glasbe v Berlinu in v drugih evropskih mestih. Z bogatimi izkušnjami želimo pomagati prišlekom na sceni, da se bodo lahko resnično fokusirali na svojo glasbo, za ostalo pa bomo poskrbeli mi,« zavzeto razlaga Knezova.

4,5 milijarde dolarjev vreden trg

Trg je velik 4,5 milijarde dolarjev, od tega kar 2,5 milijardi padeta na dogodke po svetu. “DJ-ev obstaja preko 2 milijona, klubov in festivalov je preko 1 milijon in zakaj ne bi prav mi globalno povezali vseh akterjev elektronske glasbe, se pravi klube, DJ-e, producente, promotorje, oglaševalce in prodajalce zvoka. Dodatne prihodke bodo ustvarjali servisi, ki so v pomoč ključnim akterjem na sceni in oglaševalski prihodki ciljanih oglaševalskih kampanj,« o vizijah še izvemo od inovativne in podjetne DJ-ke.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje