S-holder

Podjetje NV Holders se uspešno širi na tuje trge (foto: NV Holders)

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo.
S-holder

Podjetje NV Holders se uspešno širi na tuje trge (foto: NV Holders)

Z navidez preprostim, a nadvse izvirnim držalcem za srajce, je Nik Vene že na prvo žogo uspel v krutem svetu podjetništva. Blagovna znamka NV Holders se je od leta 2014 na trgu predstavila z dvema prodajnima uspešnicama, financiranima z uspešnima kampanjama na Kickstarterju. Premierni držalec za srajce T-Holder je Vene s svojo ekipo nadgradil v izboljšano verzijo S-Holder. Trenutno na Kickstarterju poteka kampanja za W-Holder, ki bo prvi produkt podjetja NV Holders namenjen nežnejšemu spolu.

“Za nekoga ideja držalca za srajce morda izgleda zelo preprosta, a je v njo vloženega veliko truda. Verjel sem, da je to produkt, ki ga potrebuje veliko ljudi. Nisem si predstavljal, da lahko pridem tako daleč, vendar sem bil prepričan, da sem lahko uspešen,” se pričakovanj pred pričetkom prve podjetniške izkušnje spominja 23-letni Nik, ki se lahko pohvali tudi z uvrstitvijo v veliki finale izbora Mladi podjetnik leta 2017.

Koliko časa ste pred lansiranjem prvega produkta namenili raziskavi trga?

Na spletnih omrežjih sem iskal podobne produkte, vendar nisem našel nič podobnega. Spoznal sem, da trg ponuja precej priložnosti in začel sem z razvojem. V zadnjem obdobju so se pojavili ponaredki iz Kitajske, vendar gre za precej slabšo kvaliteto. Brez lažne skromnosti lahko rečem, da je NV Holders sinonim za kvaliteto, ki v svetu zaenkrat še nima prave konkurence. Patenta nisem zaščitil, saj bi za to porabil ogromno denarja. Imamo pa zaščitena imena naših produktov ter logo.

15. junija vas vabimo na konferenco Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Se pri proizvodnji naslanjate na slovensko znanje?

Klispne oziroma zaponke nabavljamo iz Hong Konga, saj tako kvalitetnih drugje ne moremo dobiti, vse ostalo pa izdelamo v Sloveniji. Proizvodnja poteka v Škofji Loki, tiskarska dela v Kranju. Ostali člani ekipe so Slovenci, tako da lahko ponosno potrdim, da gre za slovensko kakovost.

Kako je potekala sestava ekipe NV Holders?

Ekipa raste dokaj počasi. Začel sem sam z dvema šiviljama. Po prvem Kickstarterju so se priključili tiskar ter dve grafični oblikovalki in dodatne šivilje. V zadnjem letu sem zasedbo okrepil še z blogerjem, fotografom ter mojstrom za izdelavo videov, tako da ekipa trenutno šteje 15 ljudi. Z nekaterimi imamo sklenjeno partnersko sodelovanje, z ostalimi smo dogovorjeni za projektno oziroma študentsko delo. Proizvodne prostore nameravamo povečati, saj mesečno že proizvedemo od 700 do 1000 holderjev.

Koliko časa je vloženega v testiranje proizvoda?

Za izdelavo kakovostnega T-Holderja smo potrebovali dobrega pol leta, sledil pa je še izboljšan S-Holder. Takrat smo na trg poslali pet tisoč izdelkov in na podlagi povratnih informacij zadevo pripeljali do popolnosti. Menim, da S-Holderja preprosto ni več mogoče izboljšati.

S-holder

Držalec za srajce S-Holder je popoln izdelek. (Vir slike: NV Holders)

Izkoristili Kickstarter evforijo

Ob zbiranju sredstev za zagon proizvodnje ste pravočasno izkoristili evforijo, ki je vladala v povezavi s Kickstarterjem.

Prva uspešna kampanja je bila izredno pomembna, saj kot študent nisem imel na voljo dovolj sredstev. Z zbranim denarjem smo si lahko privoščili resna vlaganja v proizvodnjo, razvoj in marketing. V 45 dneh smo prodali 1500 prozivodov, kar je res lepa številka. Druga kampanja je bila še bolj uspešna in s tem so se nam odprla še dodatna vrata. Kickstarter nas je v prvo sicer zavrnil in nameraval sem sprožiti “plan B” – prodajo, ki bi temeljila na digitalnem marketingu. Na srečo je kampanja vendarle stekla in podjetje je z obema kampanjama dobilo več kot 160 tisoč evrov.

Se strinjate z mnenjem strokovnjakov, da je Kickstarter že preživel svoje najboljša leta?

Naša zadnja kampanja kaže, da je evforija morda malce pojenjala. Podobno menijo tudi nekateri slovenski podjetniki, ki so v zadnjem času zagnali kampanje. W-holder je na trgu slabe tri tedne in za dokončne ocene je vendarle še prezgodaj.

Bo to vplivalo na vaše nadaljnje financiranje?

Tudi v prihodnje se nameravamo finacirati na podobne načine kot do sedaj. O sodelovanju z investitorji, ki bi kot tretja oseba vstopili v podjetje ne razmišljamo.

Katera vrsta marketinga je najbolj primerna za ženske?

Kje ste pridobili vsa potrebna znanja za uspešno podjetniško pot?

V bistvu sem se skupaj z ekipo učil na napakah in še vedno je tako. Napake delaš iz dneva v dan. Še posebej, če želiš zadevo postaviti na tako visok nivo. Kot sem že omenil, smo sedaj zagnali novo kampanjo za ženski W-Holder. Gre za nov produkt in ponovno se moramo učiti, na kakšen način lahko zagotovimo uspešno prodajo. Zaenkrat še nimamo ženske baze kupcev in ugotoviti moramo, kakšen marketing je najbolj primeren za ženske. Ta kampanja je v bistvu bolj namenjena medijski prepoznavnosti in grajenju blagovne znamke, kot pa zbiranju sredstev.

w-holder

W-Holder je prvi produkt podjetja NV Holders namenjen nežnejšemu spolu (foto: NV Holders)

Koliko vam digitalni marketing olajša oglaševanje?

Na voljo imaš ogromno število podatkov, iz katerih se lahko učiš. Ko spoznaš, kateri način oglaševanja prinese največ učinka, vanj vložiš največ sredstev. Marketinško področje vodim sam in se sproti učim. Pred leti si lahko z manjšo količino denarja dosegel več potencialnih kupcev, sedaj je potrebno vlagati več. Denar skušamo porabiti maksimalno učinkovito. Pri NV Holders se nam vložek v marketing vrača.

Vlagate sredstva tudi v influencerski marketing?

Že sedaj smo prisotni na Instragramu. Nekajkrat tedensko se pojavimo na objavah strani z milijonom sledilcev in na ta način tudi mi pridobivamo sledilce. Še več pozornosti bomo tej vrsti marketinga namenili ob predstavitvi W-Holderja za ženske, saj predstavnice lepšega spola bolj zavzeto spremljajo te objave.

V New Yorku od vrat do vrat

Katerih prodajnih in distribucijskih kanalov se poslužujete?

Največ prodamo preko Amazona, ki nam je več kot podvojil prodajo, ter preko spletne trgovine. Povezali smo se tudi z nekaterimi distributerji v tujini. Partner iz Danske že dve leti pokriva skandinavski trg. Obenem se nam odpira možnost sodelovanja z dansko vojsko, kar bi bila izjemna poteza za naše podjetje. Trenutno potekajo testiranja in ob uspešnem dogovoru bi lahko prvo naročilo znašalo do dva tisoč kosov. Prodaja poteka tudi na Nizozemskem, na Madžarskem, Finskem, v Braziliji ter v New Yorku.

Preverite program brezplačne konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Ste partnerje iskali vi ali so oni našli vas?

V večini primerov so oni našli nas. Posledično smo bili pri pogajanjih v določeni prednosti. Kljub temu skušamo vedno iti našim partnerjem na roko in se skušamo dogovoriti v obojestransko korist. Dobili smo kar nekaj partnerskih ponudb. V številnih primerih so bili pogovori iz takšnih in drugačnih razlogov neuspešni, z desetimi pa smo sklenili dogovor o sodelovanju. V New Yorku mi ni preostalo drugega, kot da sem predstavljal naš proizvod od trgovine do trgovine, saj je bilo težko najti kontakt z vodilnimi.

NV Holders na španski trg s pomočjo slovenskih zvezdnikov?

Verjetno ste se že v osnovi zavedali, da je zgolj slovenski trg premajhen za vaš proizvod?

Ne ciljamo na slovenski trg, vendar smo kljub temu zelo prepoznavni tudi na domačih tleh. Slovenija nima širokega poslovnega okolja, tako da je tudi število strank temu primerno. Večina kupcev se odloči za naše holderje ob svečanih priložnostih, kot so na primer poroke. Že v povojih smo se morali osredotočiti na tujino, saj smo se zavedali, da samo s prodajo v Sloveniji ne moremo računati na uspeh.

Ste morda že začeli razmišljati o širitvi izbora prodajnih artiklov?

Na trg bomo lansirali zapestnice ter prvo linijo svojih srajc. V roku nekaj let želimo v Sloveniji odpreti prvo fizično trgovino in se na domačih tleh učiti, kako uspeti s tem načinom prodaje. Zaenkrat se še nismo pojavili v večjih trgovskih verigah, tako da imamo še precej prostora za napredek. Imamo dobre kontakte z nekaterimi uspešnimi slovenskimi športniki v Španiji, kar bi nam lahko bilo v veliko pomoč pri prodoru na tamkajšnji trg. Nekega dne se želimo postaviti ob bok uspešnim podjetjem, kot je Hugo Boss. Če bomo načrte uresničili, se bo ekipa še dodatno razširila. Za načrtovano postopno rast potrebujemo čas.

Nik Vene NV Holders

“Nekega dne se želimo postaviti ob bok uspešnim podjetjem, kot je Hugo Boss,” si želi Nik Vene (foto: NV Holders)

V podjetništvu so vzponi in padci

Najdete kot uspešen podjetnik dovolj časa zase?

Kot sem že omenil je NV Holders iz dneva v dan bolj prepoznavno podjetje, tako da ne manjka povabil na prireditve in predavanja. Ob delu v podjetju tako časa za druženje z družino in prijatelji kar zmanjkuje. Kljub vsemu vsak posameznik potrebuje nek izpušni ventil. Zame je to šport in na ta način ohranjam kondicijo ter si “spucam” glavo. Zaenkrat svoje delo jemljem kot nekakšen blagoslov in v njem neizmerno uživam. Ko vidiš, da se tvoja ideja razvija, je to izjemen občutek.

Se vam je kakšna nova ideja porodila tudi ob izboru Mladi podjetnik leta?

Z večino finalistov sem še vedno v stikih in izmenjujemo izkušnje ter ideje. Sodelovanje na dogodku Mladi podjetnik leta je bilo vsekakor zelo dobrodošla izkušnja in organizatorjem lahko le čestitam. Tudi letos bom z zanimanjem spremljal izbor. Večina ljudi že ob prvem neuspehu obupa. Potrebno se je zavedati, da so v podjetništvu vzponi in padci. Na takšnih dogodkih se srečaš s podobnimi zgodbami in dobiš kakšno dobro idejo.

Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! 2018

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Inovacije se ne dogajajo le za zasloni pametnih telefonov in v algoritmih umetne inteligence. FRESH 32 je zgodba, ki dokazuje, da lahko tudi vsakdanje navade – kot je umivanje zob – postanejo pametnejše, trajnostne in bolj učinkovite. Več >

Grega Ivančič, Mladi podjetnik leta 2024: Dokaz, da je kriza lahko tudi priložnost

Grega Ivančič, Mladi podjetnik leta 2024: Dokaz, da je kriza lahko tudi priložnost

Grega Ivančič, prejemnik naziva Mladi podjetnik leta 2024, je s svojo ekipo in podjetjem Glowen dokazal, da vztrajnost, inovativnost in prava vizija vodijo do izjemnih rezultatov. In da so krize resnično lahko tudi odlična priložnost. Več >

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Danes v Kristalni palači v Ljubljani poteka konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! 2024. Pridružite se nam ob spremljanju podjetniškega panela z zanimivimi gosti in govora lanskega zmagovalca izbora Mladi podjetnik leta. Osrednji dogodek pa so predstavitve letošnjih kandidatov in razglasitev zmagovalca. Več >

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Mladi podjetnik leta 2024: Spoznajte finalista Romana Pravdiča in Tjašo Jarc

Mladi podjetnik leta 2024: Spoznajte finalista Romana Pravdiča in Tjašo Jarc

Izbor za naziv Mladi podjetnik leta 2024 se približuje, med top 5 finalisti pa sta se s svojimi inovativnimi pristopi in izjemnimi podjetniškimi zgodbami uvrstila tudi Romano Pravdič, ustanovitelj podjetja CLOUD9DEVS, in Tjaša Jarc, soustanoviteljica podjetja Džungla Plants. Več >

Mladi podjetnik leta 2024: trije finalisti, ki premikajo meje v svojih panogah

Mladi podjetnik leta 2024: trije finalisti, ki premikajo meje v svojih panogah

Predstavljamo prve tri od petih finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2024. To so Jan Habat in Domen Nemanič, soustanovitelja podjetja FRESH32, Grega Ivančič, ustanovitelj podjetja Glow seven ter Borut Černe, soustanovitelj in direktor podjetja RD Motion.  Več >

Znani so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2024!

Znani so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2024!

Strokovna komisija je izbrala pet podjetnikov oziroma podjetniških ekip, ki se bodo v petek, 29. novembra, v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! udeležili finalnega dela izbora Mladi podjetnik leta 2024.   Več >

Nominirajte Mladega podjetnika leta 2024!

Nominirajte Mladega podjetnika leta 2024!

Prek spodnjega obrazca lahko k prijavi na izbor Mladi podjetnik leta 2024 povabite (nominirate) mladega podjetnika, podjetnico ali podjetniško ekipo, ki ga osebno poznate in za katerega menite, da bi lahko postal naslednji zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta. Več >

Izkoristite priložnost, ki lahko spremeni vaše podjetje: Pogovor z mladim podjetnikom leta 2023

Izkoristite priložnost, ki lahko spremeni vaše podjetje: Pogovor z mladim podjetnikom leta 2023

Seudin Softić, mladi podjetnik leta 2023, je s svojo podjetniško zgodbo dokazal, da lahko vztrajnost, inovativnost in pogum odprejo vrata do izjemnih priložnosti. Z ustanovitvijo podjetja Autotech, specializiranega za avtomatizacijo in robotizacijo, je presegel številne ovire in navdihnil mnoge mlade podjetnike, da sledijo svojim sanjam. Več >

Komisija za izbor MP leta

Komisija za izbor MP leta

Komisija za izbor Mladega podjetnika leta 2024, sestavljena iz izkušenih in priznanih podjetnikov iz različnih industrij, bo tudi letos prepoznala najperspektivnejše talente, ki predstavljajo nov val slovenskih inovativnih podjetnikov. Naloga komisije je med vsemi prijavljenimi kandidati izbrati Mladega podjetnika leta. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki