Morda se organizacija lastnega dogodka, namenjenega mreženju, sliši kot norost, vendar mnogo mladih podjetnikov izkušeni kolegi ne jemljejo resno. Z odlično izpeljanim dogodkom boste pridobili nujno potrebno kredibilnost, izkazali se boste kot dober vodja in pridobili nekaj avtoritete – ne glede na to, koliko ste stari.
Poleg zgoraj naštetih prednosti, ki vam jih prinese dobro izpeljan dogodek, naj omenimo še prepoznavnost, ki jo boste s tem pridobili. Ljudje namreč velikokrat govorijo o dobro organiziranih dogodkih, ki so se jih udeležili.
Naj vam pomagamo z nekaj nasveti.
1. Registracija naj bo enostavna.
Uporabite katero izmed že obstoječih aplikacij za registracijo (na primer Eventbrite), s katero se bodo udeleženci lahko enostavno prijavili na dogodek.
Obvezne prijave udeležencev vam bodo pomagale oceniti število prisotnih, poleg tega pa lahko prijavljene kakšen dan pred dogodkom nanj še spomnite preko elektronske pošte.
2. Premišljeno izberite prostor.
Prostor naj bo primeren dogodku, na lokaciji, ki je lahko dostopna in se jo hitro najde ter ima veliko parkirnih mest.
V kolikor boste organizirali dogodek na lokaciji, ki je težko dostopna ali nima parkirnih mest, boste ljudi spravili v slabo voljo – še preden bodo vstopili v stavbo.
3. Pregledovanje prispelih mora potekati hitro.
Zelo dobro je, da prispele udeležence “odkljukate”. S tem boste imeli informacije o tem, kdo se je dogodka udeležil, če pa jih boste prosili še za elektronski naslov, boste kasneje udeležence lahko vprašali tudi za njihovo mnenje in jih opozorili na morebitne prihodnje dogodke. Če vam kdo ne bo želel razkriti svojega elektronskega naslova, se nikar ne obremenjujte.
4. Spoznajte vse prisotne.
Bodite pozorni, da se boste predstavili vsem udeležencem dogodka. Sprva jim izrecite dobrodošlico, nato pa se osredotočite na njihove interese in njihov posel. Pomembno je, da ste dober poslušalec in da izrazite iskreno zanimanje za vsakega posameznika in za njihov posel – verjemite, zapomnili si vas bodo.
5. Spoznavajte ljudi med seboj.
Medtem ko krožite po prostoru in klepetate s posamezniki, bodite pozorni, kadar naletite na koga, ki bi mu lahko koristilo poznanstvo nekoga drugega, s katerim ste govorili pred dvajsetimi minutami – spoznajte ju. Izumitelju predstavite pravnika, ki je specializiran za patente, piscu predstavite urednika revije, ki je ravnokar prišel na dogodek, itd.
6. Najemite povezovalce.
Na vsakem dogodku, ki je namenjen mreženju, se najdejo ljudje, ki samevajo v kotu in se ne pogovarjajo z nikomer. V tem primeru je dobro, če imate najetih nekaj povezovalcev (lahko prosite tudi kakšnega prijatelja, kolega ali zaposlenega, naj opravlja to vlogo). Glavna naloga povezovalca je, da se takšnemu človeku približa, z njim poklepeta in ga poskuša spodbuditi k mreženju z drugimi.
7. Po dogodku spremljajte udeležence.
Po dogodku stopite v stik z vsemi udeleženci in jih vprašajte, kakšen se jim je zdel dogodek in kako bi lahko bil boljši.
Vir: entrepreneur.com