Poslovna priložnost: pica z okusom piva

Pica z okusom po pivu – neumnost ali dobičkonosna ideja?

Poslovna priložnost: pica z okusom piva

Menite, da nič ne gre bolje skupaj kot kos vroče pice in kozarec hladnega piva? Če je tako, gotovo niste edini.
Poslovna priložnost: pica z okusom piva

Pica z okusom po pivu – neumnost ali dobičkonosna ideja?

 

V naših restavracijah lahko na menijih zasledimo na desetine
različnih vrst pic. Ker je pica popularna in zatorej tudi dobičkonosna jed, je
eksperimentiranje z njo in dodajanje novih okusov stara, a še vedno aktualna
kuharska praksa. Frank Mccarron je tako stalnemu repertoarju dodal še novo vrsto
pice – pico z okusom piva.

Vse se je pravzaprav začelo v obratnem vrstnem redu. Najprej
sta zakonca Tom in Athena Seefurth začela proizvajati pivo z okusom pice:
pica-pivo. Nato pa je to pivo Frank začel uporabljati pri peki pice. Nov
proizvod je torej pica z okusom piva, ki ima okus po pici! To je gotovo
dobičkonosna ideja, saj že samo zaradi svoje inovativnosti privabi mnogo
strank. Ne glede na to, ali nam pica tekne ali ne, smo željni poizkusiti nekaj
novega.

 

Vir: Business Opportunities

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki