»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

Ko govorimo o povečanju obiska z družabnimi omrežji, je Pinterest eden izmed najučinkovitejših. Osredotočen na fotografije je odličen kanal na primer za organizatorje porok. Mnogokrat neveste (in tudi ženini) iščejo navdih za obleko, dekoracijo ali torto ravno na Pinterestu.
»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani (Vir: jannoon028, FreeDigitalPhotos.net)

Kako začnemo na Pinterestu?

  • Prenos pinov prek spletne strani, ne računalnika – povezava med pinom in njegovim virom ima največjo vrednost pri uporabi Pinteresta; vsakokrat, ko objavite pin z vaše strani ali bloga, ustvarite povezavo nazaj na vašo spletno stran, kar pomaga pri optimizaciji; tudi v primeru, da nekdo objavi vaš pin, se ta povezava ohrani;
  • Ustrezne kategorije za pine – umestite pin na pravo mesto, da dosežete prave uporabnike in ustvarite zaupanje v vašo blagovno znamko;
  • Potrdite vašo spletno stran ali blog – na tak način sporočite uporabnikom, da je vsebina na Pinterestu dejansko vaša, prav tako pa dobite dostop do Pinterest analitike.

Pinterest pomaga pri optimizaciji strani

Mnoge strategije za optimizacijo spletne strani za iskalnike vsebujejo tudi objave na Pinterestu. Pine in table (ang. boards) iskalniki neposredno beležijo v svoje arhive, prav tako pa Pinterest zbira objave za interno iskanje uporabnikov. Ne glede na to, ali vaše objave uporabniki najdejo z iskanjem na Googlu ali Pinterestu, pri objavljanju uporabljajte ključne besede, ki so pomembne za vaš posel.

Dva brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov

5 strategij za povečanja obiska na spletno stran

  • Optimizacija tabel (boards) – njihova imena in opisi so zelo pomembni, saj uporabnikom povedo, kaj lahko pričakujejo in jim pomagajo najti pravo vsebino; ustvarite več tabel, pri čemer se pri vsaki osredotočite na eno ključno besedo; poskrbite tudi za dober opis table, ki ni daljši od 200 znakov in vsebuje ključne besede.

Optimizacija tabel (boards)

  • Optimizacija opisov pinov – mnogokrat spregledana, a odlična priložnost za sporočanje zgodbe za sliko; opis spodbuja všečke, komentarje in deljenje pinov (ang. re-pin); na Pinterestu lahko uporabljamo hashtage (#), a z njimi ne smemo pretiravati; opis pina je pogosto vzrok, da uporabnik obišče vašo spletno stran, zato moramo opisu posvetiti veliko pozornosti;
  • Obogateni pini (ang. rich pins) – na voljo je 6 tipov pinov: lokacija, članek, produkt, recept, film in aplikacija (ang: Place, Article, Product, Recipe, Movie in App); uporaba 6 tipov pinov zahteva nekoliko več časa, saj je potrebno dodati meta oznake na spletno stran in jih še dodatno potrditi, a zelo izstopajo in ustvarjajo posebno uporabniško izkušnjo;

Obogateni pini – recept

  • spodbudite dvosmerno komunikacijo – Pinterest je v prvi vrsti družabno omrežje, zato moramo spodbujati interakcijo uporabnikov; bodite v stiku z drugimi uporabniki Pinteresta, namreč bolj kot ste aktivni v všečkanju, komentiranju in deljenju pinov, večjo verjetnost imate, da boste dosegli svoje ciljne uporabnike;
  • Namestite gumb »Pin It« na spletno stran – prve 4 strategije so namenjene povečanju obiska na spletni strani, gumb pa vam pomaga, da drugi delajo za vas; preprosto z nekaj kliki lahko sliko z vaše spletne strani objavijo na Pinterestu.

Pinterest je eden izmed družabnih omrežjih, ki nestrpno čaka, da jih podjetja vpletejo v svojo marketinško komunikacijo. S 70 milijoni uporabnikov, od tega kar 80 odstotkov žensk, bo v prihodnosti zagotovo eden ključnih virov za povečanje obiska spletne strani.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje