
Dobra razsvetljava pripomore k povečanju učinkovitosti. (vir slike: http://www.sxc.hu/)
Razcvet interneta, zmanjševanje števila zaposlenih in porast mikro ter majhnih podjetij je pritegnilo pozornost trgovin s pisarniškim pohištvom in tehničnih trgovin. Posledica je velika izbira primernega pohištva in ostale pisarniške opreme, ki vam poveča udobje domače pisarne in vašo učinkovitost.
Nastavljiva tipkovnica in primeren pisarniški stol
Poskrbite za svoje zdravje in udobje z nastavljivo tipkovnico. Bodite pozorni, da se tipkovnica lahko nastavlja v vse smeri: tako naprej in nazaj, kot tudi levo in desno. Tudi pri izbiri pisarniškega stola ne skoparite, izberite si takšnega, ki bo udoben in bo nudil vaši hrbtenici veliko opore.
Vsak (majhen) kos pohištva na svojem mestu
Večina pisarniškega pohištva je prevelikega za domačo pisarno. Osredotočite se na iskanje manjšega pohištva – kot na primer, pisalno mizo v obliki črke “L”. Monitor si postavite v višini oči, direktno pred vami, ter fascikle in ostale potrebščine na svojo levo in desno stran. Pisalne mize ne postavite direktno pred okno, saj vam lahko svetlobni kontrast povzroči glavobol.
Dobra razsvetljava
Če so luči primerne za branje ali kuhinjska opravila, še ne pomeni, da so primerne za pisarno. Lestenci, ki visijo iz stropa niso primerni za delo na računalniku, saj se svetloba odbija od zaslona in lahko utrudi vaše oči. Rešitev je v posredni osvetljavi – luči usmerite v steno in strop, saj boste na tak način omehčali svetlobo. Najboljša rešitev je nakup namizne svetilke, ki jo lahko obračate dnevni svetlobi primerno.
Kratki sprehodi
Stvari ne smejo biti preveč dostopne – pisarno si organizirajte tako, da se boste na vsake toliko časa bili primorani sprehoditi: pijačo pustite v kuhinji, tiskalnik naj bo v drugi sobi, telefonirajte z brezžičnimi slušalkami za prosto-ročno telefoniranje in tako dalje. Vse to bodo vaši novi izgovori, da prenehate tipkati in se malo sprehodite.
Domača pisarna je lahko prav tako učinkovita kot pisarna izven doma, saj ima mnogo prednosti kot so: čas, ki ga pridobimo, ker se ne vozimo na delo; varčevanje denarja in časa, ker nam ni potrebno kupovati dragih oblek za vsakodnevni obisk pisarne in njihovo čiščenje; privarčevan denar od najemnine za poslovne prostore…
Vir: Entrepreneur.com