Po nova podjetniška in marketinška znanja v ZDA

Po nova podjetniška in marketinška znanja v ZDA. (Vir slike: sxc.hu)

Po nova podjetniška in marketinška znanja v ZDA

Ekipa članov Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije se konec tega meseca odpravlja po nova podjetniška in marketinška znanja na Zahodno obalo ZDA. Tam se bodo med drugim srečali s predstavniki velikih ameriških podjetij in s študenti ter profesorji Standfordske univerze.
Po nova podjetniška in marketinška znanja v ZDA

Po nova podjetniška in marketinška znanja v ZDA. (Vir slike: sxc.hu)

Ekipa aktivnih članov Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije se konec meseca februarja odpravlja svojo radovednost, željo po novih izzivih in učenju potešiti »čez lužo«, kjer bodo z zgledi dobrih praks in učenjem od najboljših dopolnili temelje za uspešnejše delovanje na poklicnih področjih, predvsem pa želijo pridobljeno znanje deliti z mladimi v Sloveniji in jih pozvati k večji proaktivnosti in širjenju podjetniškega duha.

Na njihovi Facebook strani želijo vzpostaviti interaktiven prostor za inkubacijo novih idej, prostor za spoznavanje praks iz tujine in vse zainteresirane, z možnostjo postavljanja vprašanj in direktnega stika s strokovnjaki, ki jih bodo spoznali na poti, vključiti v dogajanje na ekskurziji. »V živo« boste lahko spremljali in postavili kakšno vprašanje za sogovornike iz podjetij Apple, Google, Cisco, IBM, SAP, Oracle – mladi marketinški navdušenci se bodo vključili v delo marketinške agencije Ketchum in spoznali izzive slovenske start-up hiše v Silicijevi dolini. Z obiskom predavanja na Stanfordu in srečanja s slovenskimi študenti in profesorji, med drugim tudi z Anjo Svetina Nabergoj, Juretom Leskovcem in s Saro Kališnik, pa želijo spoznati »akademski duh« Stanforda.

Program ekskurzije pa s tem še daleč ni zaključen. Sprejel jih bo Thomas J. Brandi, častni konzul Republike Slovenije v San Franciscu, Franc Rode, inženir in izumitelj žepnega računalnika na HP-ju, Zvonko Fazarinc, nekdaj zaposlen na HP-ju in eden od razvijalcev GPS-a, Andrej Nabergoj, nekdanji direktor Outfit 7 in ustanovitelj podjetja Iddiction, Urška Dvoršek, nekdanja tenisačica, danes podjetnica v Silicijevi dolini, Dejan Pangerčič, ki je zaposlen v Boschevem raziskovalnem centru, Alan Hilburg iz Hilburg Associates, Mirjana Shasha, PR menedžerka pri Plug&Play, svet »show businessa« pa bodo spoznali skupaj z Niko Kljun in Anžetom Škrubetom, ki sta oba plesalca v Los Angelesu.

To pa še ni vse, za prijatelje na Facebooku se bodo oglasili naravnost z rdeče preproge, ki bo pogrnjena za podelitev oskarjev 24. 2. 2013.

Dovolj razlogov, da se jim pridružite na Facebook strani, ne dvomimo!

Znanja, izkušnje in pridobljena poznanstva bodo delili z mladimi tudi, ko se vrnejo nazaj v Slovenijo, slišali in brali pa jih boste lahko na različnih potopisnih predavanjih, reportažah in intervjujih, ki jih bodo pripravili s sogovorniki čez »lužo«.

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki