Poceni oglaševalske metode

Z uporabo poceni marketinških idej lahko vaše podjetje učinkovito oglašujete, ne da vam bi bilo treba investirati več v oglaševanje in publiciteto. Ta članek se osredotoča na nekaj poceni oglaševalskih idej za manjša podjetja.
Poceni oglaševalske metode

Najprej poskrbite za kakovost, nato jo oglašujte (slika: buzzle))

Če podjetje želi povečati svojo prodajo, potem se mora oglaševati in postati poznano splošni javnosti, med katero sodijo tudi potencialni potrošniki. Oglaševanje igra ogromno vlogo pri povečevanju dobičkov podjetij, zatorej ga mnogo firm dojema kot nujno in obvezno. A manjša podjetja z omejenim proračunom bodo zanj izredno težko namenila veliko denarja. Za takšna podjetja obstajajo nekatere poceni oglaševalske ideje, ki jim bodo pomagale pridobiti publiciteto, ki je nuja za oglaševanje izdelkov in storitev.  

Poceni oglaševalske ideje za manjša podjetja

Od ust do ust

Gre za oglaševalsko tehniko, ki je popolnoma brezplačna. Ko so vaši potrošniki srečni glede storitev, ki jim jih ponujate, bodo z veliko verjetnostjo vaše podjetje priporočali svojim prijateljem, ki bi jih utegnila zanimati vaša ponudba. Tudi vi lahko oglašujete svoje podjetje tako, da vaše storitve predstavite svojim prijateljem, sorodnikom, kolegom in drugim znancem. Naj kakovost vaših storitev govori sama zase.  

Oglaševanje na izdelkih

Oglaševanje na izdelkih je ena izmed oglaševalskih in marketinških idej, ki so primerne za majhna podjetja. Oglaševanje je učinkovito, stroški pa minimalni. Ime vašega podjetja, naslov spletne strani, kontaktno telefonsko številko ipd. lahko natisnete na izdelke kot so pisala, beležke, koledarji, nalepke, skodelice za kavo itd. Takšne izdelke svojim strankam seveda ponudite brezplačno. 

Spletni forumi, socialna omrežja in blogi 

Poceni spletne oglaševalske ideje so najboljše metode za oglaševanje majhnih podjetij. Mnogo stvari lahko postorite na spletu, da bo vaše podjetje pridobilo več publicitete. Sodelujete lahko na spletnih forumih in omenite vaše podjetje ter izdelke in storitve, ki jih ponujate. Prav tako vam je dana priložnost, da uporabite dobro poznane ter priljubljene družabne mreže in oglašujete z njihovo pomočjo. Odpreti lasten blog prav tako morda ni slaba ideja. Gre za še eno dobro metodo brezplačnega oglaševanja na internetu. 

Uporabite univerzitetne študente kot prodajalce

Obstaja mnogo univerzitetnih študentov, ki konstantno iščejo službo za delen delovni čas. Z njimi lahko stopite v stik in jih povprašate o tem, če bi želeli opravljati določene marketinške naloge za vaše podjetje. Razdeljujejo lahko letake in brošure vašega podjetja. Vključite še nalepke z informacijami o vašem podjetju. Študente zaprosite, da vaše podjetje omenijo svojim kolegom in drugim študentom.     

Spletna stran in email oglaševanje

Oglase vašega podjetja lahko objavite na nakupovalnih ali storitvenih spletnih straneh, ki imajo veliko ogledov. Majhna podjetja si zagotovo lahko privoščijo oglaševanje na spletnih straneh in preko elektronske pošte, saj so cene nizke. Elektronsko pošto lahko pošiljate kar iz naslova svojega podjetja. Sestavite seznam potencialnih potrošnikov, za katere menite, da bi lahko postali dejanski kupci in jim pošljite elektronska sporočila s ponudbami storitev in izdelkov. 

Časopisi in revije

Tudi oglaševanje preko časopisov spada v sklop poceni oglaševalskih idej za majhna podjetja. Izkoristite lahko brezplačne prostore v lokalnih časopisih. Tudi plačljivi oglasni prostori v revijah in časopisih so še vedno ugodna opcija. Ker časopise berejo v veliki meri tudi lokalni ljudje, obstaja velika verjetnost, da bodo opazili vaše storitve. 

Omenjenih je bilo zgolj nekaj poceni oglaševalskih idej za majhna podjetja. Zapomnite si, da učinkovito oglaševanje ni dovolj. Vzdržujte kakovost vaših izdelkov in storitev in zadovoljite pričakovanja vaših kupcev. 

 

Vir: Buzzle

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje