Poceni oglaševalske metode

Z uporabo poceni marketinških idej lahko vaše podjetje učinkovito oglašujete, ne da vam bi bilo treba investirati več v oglaševanje in publiciteto. Ta članek se osredotoča na nekaj poceni oglaševalskih idej za manjša podjetja.
Poceni oglaševalske metode

Najprej poskrbite za kakovost, nato jo oglašujte (slika: buzzle))

Če podjetje želi povečati svojo prodajo, potem se mora oglaševati in postati poznano splošni javnosti, med katero sodijo tudi potencialni potrošniki. Oglaševanje igra ogromno vlogo pri povečevanju dobičkov podjetij, zatorej ga mnogo firm dojema kot nujno in obvezno. A manjša podjetja z omejenim proračunom bodo zanj izredno težko namenila veliko denarja. Za takšna podjetja obstajajo nekatere poceni oglaševalske ideje, ki jim bodo pomagale pridobiti publiciteto, ki je nuja za oglaševanje izdelkov in storitev.  

Poceni oglaševalske ideje za manjša podjetja

Od ust do ust

Gre za oglaševalsko tehniko, ki je popolnoma brezplačna. Ko so vaši potrošniki srečni glede storitev, ki jim jih ponujate, bodo z veliko verjetnostjo vaše podjetje priporočali svojim prijateljem, ki bi jih utegnila zanimati vaša ponudba. Tudi vi lahko oglašujete svoje podjetje tako, da vaše storitve predstavite svojim prijateljem, sorodnikom, kolegom in drugim znancem. Naj kakovost vaših storitev govori sama zase.  

Oglaševanje na izdelkih

Oglaševanje na izdelkih je ena izmed oglaševalskih in marketinških idej, ki so primerne za majhna podjetja. Oglaševanje je učinkovito, stroški pa minimalni. Ime vašega podjetja, naslov spletne strani, kontaktno telefonsko številko ipd. lahko natisnete na izdelke kot so pisala, beležke, koledarji, nalepke, skodelice za kavo itd. Takšne izdelke svojim strankam seveda ponudite brezplačno. 

Spletni forumi, socialna omrežja in blogi 

Poceni spletne oglaševalske ideje so najboljše metode za oglaševanje majhnih podjetij. Mnogo stvari lahko postorite na spletu, da bo vaše podjetje pridobilo več publicitete. Sodelujete lahko na spletnih forumih in omenite vaše podjetje ter izdelke in storitve, ki jih ponujate. Prav tako vam je dana priložnost, da uporabite dobro poznane ter priljubljene družabne mreže in oglašujete z njihovo pomočjo. Odpreti lasten blog prav tako morda ni slaba ideja. Gre za še eno dobro metodo brezplačnega oglaševanja na internetu. 

Uporabite univerzitetne študente kot prodajalce

Obstaja mnogo univerzitetnih študentov, ki konstantno iščejo službo za delen delovni čas. Z njimi lahko stopite v stik in jih povprašate o tem, če bi želeli opravljati določene marketinške naloge za vaše podjetje. Razdeljujejo lahko letake in brošure vašega podjetja. Vključite še nalepke z informacijami o vašem podjetju. Študente zaprosite, da vaše podjetje omenijo svojim kolegom in drugim študentom.     

Spletna stran in email oglaševanje

Oglase vašega podjetja lahko objavite na nakupovalnih ali storitvenih spletnih straneh, ki imajo veliko ogledov. Majhna podjetja si zagotovo lahko privoščijo oglaševanje na spletnih straneh in preko elektronske pošte, saj so cene nizke. Elektronsko pošto lahko pošiljate kar iz naslova svojega podjetja. Sestavite seznam potencialnih potrošnikov, za katere menite, da bi lahko postali dejanski kupci in jim pošljite elektronska sporočila s ponudbami storitev in izdelkov. 

Časopisi in revije

Tudi oglaševanje preko časopisov spada v sklop poceni oglaševalskih idej za majhna podjetja. Izkoristite lahko brezplačne prostore v lokalnih časopisih. Tudi plačljivi oglasni prostori v revijah in časopisih so še vedno ugodna opcija. Ker časopise berejo v veliki meri tudi lokalni ljudje, obstaja velika verjetnost, da bodo opazili vaše storitve. 

Omenjenih je bilo zgolj nekaj poceni oglaševalskih idej za majhna podjetja. Zapomnite si, da učinkovito oglaševanje ni dovolj. Vzdržujte kakovost vaših izdelkov in storitev in zadovoljite pričakovanja vaših kupcev. 

 

Vir: Buzzle

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje