Pomen CRM sistema za majhna in mikro podjetja

Pomen CRM sistema za majhna in mikro podjetja. (Vir slike: sxc.hu)

Pomen CRM sistema za majhna in mikro podjetja

CRM (sistem za upravljanje odnosov s strankami) je ustvarjen tako, da se prilega kateremukoli podjetju in z njim lahko tudi raste in se razvija. Majhna podjetja lahko zelo dobro izkoristijo vse kar jim ponujajo CRM sistemi za boljšo sliko trga in strank ter večjo produktivnost.
Pomen CRM sistema za majhna in mikro podjetja

Pomen CRM sistema za majhna in mikro podjetja. (Vir slike: sxc.hu)

Prav zaradi sprememb na trgu in vse večji zahtevnosti strank je pomembno, da si podjetnik pri poslovanju pomaga z novo tehnologijo. Eden takšnih je CRM, sistem za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer relationship management). V prodaji je CRM pomemben, ker predstavlja proces prepoznavanja in grupiranja strank z namenom vzpostavitve dobrega odnosa s strankami, ki bo posledično izboljšal poslovanje podjetja z drugimi besedami bi lahko namen CRM sistema opisali kot sistem za zadovoljevanje potreb strank in s tem doseganje poslovne koristi in dobička.

Seznam koristi CRM sistema za majhna in mikro podjetja:

  • Boljše vodenje in upravljanje s podatki in s časom.
  • Specifičen pristop za potrebe vašega podjetja (programska oprema, ki je namenjena vašemu podjetju).
  • Maksimiziranje vrednosti in ustvarjanje poslovnih modelov v sistemu CRM.

Majhnim in mikro podjetjem najbolj primanjkuje časa, ki ga s pomočjo dobrega CRM sistema lahko privarčuje precej. CRM je primeren za podjetja, ki se želijo še razvijati in rasti.

Vir: smallbizbee.com in Tanner, Honeycutt & Erffmeyer, Sales Management: Shaping Future Sales Leaders

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki