
Pomen CRM sistema za majhna in mikro podjetja. (Vir slike: sxc.hu)
Prav zaradi sprememb na trgu in vse večji zahtevnosti strank je pomembno, da si podjetnik pri poslovanju pomaga z novo tehnologijo. Eden takšnih je CRM, sistem za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer relationship management). V prodaji je CRM pomemben, ker predstavlja proces prepoznavanja in grupiranja strank z namenom vzpostavitve dobrega odnosa s strankami, ki bo posledično izboljšal poslovanje podjetja z drugimi besedami bi lahko namen CRM sistema opisali kot sistem za zadovoljevanje potreb strank in s tem doseganje poslovne koristi in dobička.
Seznam koristi CRM sistema za majhna in mikro podjetja:
- Boljše vodenje in upravljanje s podatki in s časom.
- Specifičen pristop za potrebe vašega podjetja (programska oprema, ki je namenjena vašemu podjetju).
- Maksimiziranje vrednosti in ustvarjanje poslovnih modelov v sistemu CRM.
Majhnim in mikro podjetjem najbolj primanjkuje časa, ki ga s pomočjo dobrega CRM sistema lahko privarčuje precej. CRM je primeren za podjetja, ki se želijo še razvijati in rasti.
Vir: smallbizbee.com in Tanner, Honeycutt & Erffmeyer, Sales Management: Shaping Future Sales Leaders