Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh.
miha-gersic-popolna-postava

S Popolno vadbo do popolne postave. (vir: www.popolnapostava.com)

Člani ekipe Popolna postava so s svojim delom na področju telesne vadbe in preobrazbe pridobili zaupanje številnih Slovencev, svojo zgodbo pa uspešno širijo tudi onkraj meje. Z vodenimi programi ekipa strokovnjakov uspešno pomaga v boju z odvečnimi kilogrami in tako skrbi za zdrav življenski slog. Čeprav ne posvečajo velike pozornosti podobnim tekmovanjem, so se leta 2016 prijavili na izbor Mladi podjetnik leta in se prebili med peterico finalistov.

“V osnovi smo popolnoma fokusirani na poslovanje našega podjetja, tako da se prijav na tekmovanja izogibamo. Grega Koprivnik iz Ličil nas je spodbudil, da smo vendarle poslali prijavo za izbor Mladi podjetnik leta. Veseli smo, da smo se tega izbora udeležili, saj smo s tem pridobili na kredibilnosti in prepoznavnosti. Navdušeni smo nad uspešnimi zgodbami Malih junakov, Panorganica in ostalih,” je pojasnil Matej Bešter, ki se je skupaj z Miho Geršičem in Jako Žukovcem lotil projekta Popolna postava.

Na tuje trge z okrepljeno ekipo

Ekipo sedaj tvori že dvanajst zaposlenih, za osvojitev želenih tujih trgov pa naj bi ekipa predvidoma štela okrog 20 zaposlenih. Sodelujejo tudi s certificiranimi osebnimi trenerji ter zdravstvenimi delavci, ki skrbijo za čim kakovostnejše programe. Trenutno iščejo spletne oglaševalce, strokovnjake za Facebook, Google Adwords in “native” oglaševanje, strokovnjake za SEO in prodajo na Amazonu ter področne menedžerje za francosko in špansko tržišče.

Svojo zgodbo so najprej hitro in uspešno razširili na Hrvaško. Nato so se lotili preboja na nemški trg, kjer so naleteli na določene težave. “Gre za veliko tržišče, kjer smo morali biti precej bolj agilni in iznajdljivi na področju marketinga. Projekt Popolne postave ni prinesel želenega učinka, a smo s Popolno vadbo vendarle uspeli. Po dveh letih trdega dela lahko rečemo, da nam je uspelo,” je pojasnil Bešter.

Naziv mladi podjetnik ali podjetnica leta ti prinese vikend mentorstvo v evropski startup prestolnici. Prijavi se ZDAJ >>

Recept za uspeh – podrobno preučiti navade kupcev!

Pri Popolni postavi veliko pomena dajejo raziskovanju navad na posameznih trgih. Kupci imajo glede na lokacijo specifične navade predvsem pri spletnem nakupovanju. Ker so spletno orientirano podjetje so zelo natančni pri prevodih v tuje jezike in komunikaciji preko različnih kanalov. Ob vstopu na tuji trg veliko vlogo odigra področni menedžer, ki mora urediti vse potrebne korake za čimprejšnji začetek prodaje.

Sodelujejo s kakovostnimi prevajalci in copy-writerji ter pozorno spremljajo najnovejše oglaševalske prijeme. Poslužujejo se načela direktnega marketinga in njihovo oglaševanje temelji na meritvah. V letu 2018 načrtujejo od 1,5 do 2 milijona evrov prihodkov ter razvoj novih programov vadbe.

Na voljo tudi brezplačni programi

Trenutno se posvečajo širitvi blagovne znamke v Italijo, Španijo in Francijo. Seveda ne zapostavljajo niti domačega trga. “Število strank v Sloveniji je še vedno v vzponu, tako da smo lahko zadovoljni. V obdobju treh do petih let želimo priti do svoje telovadnice. To je naš glavni “offline” projekt. Našim strankam želimo ponuditi tudi brezplačno vadbo v naravi. Naprimer v Tivoliju, saj se na ta način še bolj povežeš s strankami. Z njimi se skušamo tudi čim bolj povezati na raznih dogodkih. Z zaupanjem strank dobimo zagon za našo nadaljnjo rast. Pozorno prisluhnemo njihovim nasvetom, saj smo zelo odprti za inovacije,” je razkril Bešter.

Ekipa Popolne Postave bo navduševala tudi Nemce

Ko opazim izraz na obrazu, ko se posameznik v svojem telesu počuti odlično in se zave, da je s pravim delom in pravi energijo vse mogoče … to je zame največja zmaga oziroma uspe, pravi Miha Geršič, ki skupaj z Matejem Beštrom in Jako Žukovcem in štirimi drugimi navdušenci nad zdravim življenjem ustvarja Popolno Postavo (Vir slike: Popolna Postava).

S kakovostnimi programi na področju telesne vadbe, prilagojenimi dnevnimi jedilniki, nasveti in linijo prehranskih dopolnil želijo v naslednjih petih letih postati vodilni ponudnik tovrstnih storitev na evropskih tleh. “Stvari se odvijajo vedno hitreje. Ne vidimo razloga, zakaj nam ne bi uspelo. Seveda naletimo tudi na ovire in delamo napake, a se hitro učimo. Skušamo hitro odreagirati na vse spremembe,” je optimističen Bešter, ki poudarja, da je njihov glavni cilj izobraziti ljudi, kako zdravo živeti, trenirati in se prehranjevati.

Strokovnjaki Popolne postave za prehrano, svetovanje in marketing za lastno izobraževanje skrbijo z udeležbo na raznih dogodkih, s spremljanjem novosti in pridobivanjem koristnih informacij preko spleta. Pri svojem delu se veliko ukvarjajo tudi z birokracijo, ki je v tujini precej bolj poenostavljena, a tudi takšne in drugačne zaplete uspešno rešujejo.

S Popolno bejbo tudi v ZDA

V sodelovanju z osebno trenerko Tamaro Simovič naj bi v kratkem luč sveta ugledal projekt Popolna bejba, s katerim nameravajo prodreti tudi v ZDA. Zavedajo se, da se bodo morali spopasti z zahtevno konkurenco, a se izziva ne bojijo: “Cilje imamo vedno postavljene zelo visoko. Če jih izpolnimo zgolj polovico, tako še vedno dosežemo veliko!”

Preveri pogoje za izbor MP leta >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje