Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov
S Popolno vadbo do popolne postave. (vir: www.popolnapostava.com)
Člani ekipe Popolna postava so s svojim delom na področju telesne vadbe in preobrazbe pridobili zaupanje številnih Slovencev, svojo zgodbo pa uspešno širijo tudi onkraj meje. Z vodenimi programi ekipa strokovnjakov uspešno pomaga v boju z odvečnimi kilogrami in tako skrbi za zdrav življenski slog. Čeprav ne posvečajo velike pozornosti podobnim tekmovanjem, so se leta 2016 prijavili na izbor Mladi podjetnik leta in se prebili med peterico finalistov.
“V osnovi smo popolnoma fokusirani na poslovanje našega podjetja, tako da se prijav na tekmovanja izogibamo. Grega Koprivnik iz Ličil nas je spodbudil, da smo vendarle poslali prijavo za izbor Mladi podjetnik leta. Veseli smo, da smo se tega izbora udeležili, saj smo s tem pridobili na kredibilnosti in prepoznavnosti. Navdušeni smo nad uspešnimi zgodbami Malih junakov, Panorganica in ostalih,” je pojasnil Matej Bešter, ki se je skupaj z Miho Geršičem in Jako Žukovcem lotil projekta Popolna postava.
Na tuje trge z okrepljeno ekipo
Ekipo sedaj tvori že dvanajst zaposlenih, za osvojitev želenih tujih trgov pa naj bi ekipa predvidoma štela okrog 20 zaposlenih. Sodelujejo tudi s certificiranimi osebnimi trenerji ter zdravstvenimi delavci, ki skrbijo za čim kakovostnejše programe. Trenutno iščejo spletne oglaševalce, strokovnjake za Facebook, Google Ads in “native” oglaševanje, strokovnjake za SEO in prodajo na Amazonu ter področne menedžerje za francosko in špansko tržišče.
Svojo zgodbo so najprej hitro in uspešno razširili na Hrvaško. Nato so se lotili preboja na nemški trg, kjer so naleteli na določene težave. “Gre za veliko tržišče, kjer smo morali biti precej bolj agilni in iznajdljivi na področju marketinga. Projekt Popolne postave ni prinesel želenega učinka, a smo s Popolno vadbo vendarle uspeli. Po dveh letih trdega dela lahko rečemo, da nam je uspelo,” je pojasnil Bešter.
Recept za uspeh – podrobno preučiti navade kupcev!
Pri Popolni postavi veliko pomena dajejo raziskovanju navad na posameznih trgih. Kupci imajo glede na lokacijo specifične navade predvsem pri spletnem nakupovanju. Ker so spletno orientirano podjetje so zelo natančni pri prevodih v tuje jezike in komunikaciji preko različnih kanalov. Ob vstopu na tuji trg veliko vlogo odigra področni menedžer, ki mora urediti vse potrebne korake za čimprejšnji začetek prodaje.
Sodelujejo s kakovostnimi prevajalci in copy-writerji ter pozorno spremljajo najnovejše oglaševalske prijeme. Poslužujejo se načela direktnega marketinga in njihovo oglaševanje temelji na meritvah. V letu 2018 načrtujejo od 1,5 do 2 milijona evrov prihodkov ter razvoj novih programov vadbe.
Na voljo tudi brezplačni programi
Trenutno se posvečajo širitvi blagovne znamke v Italijo, Španijo in Francijo. Seveda ne zapostavljajo niti domačega trga. “Število strank v Sloveniji je še vedno v vzponu, tako da smo lahko zadovoljni. V obdobju treh do petih let želimo priti do svoje telovadnice. To je naš glavni “offline” projekt. Našim strankam želimo ponuditi tudi brezplačno vadbo v naravi. Naprimer v Tivoliju, saj se na ta način še bolj povežeš s strankami. Z njimi se skušamo tudi čim bolj povezati na raznih dogodkih. Z zaupanjem strank dobimo zagon za našo nadaljnjo rast. Pozorno prisluhnemo njihovim nasvetom, saj smo zelo odprti za inovacije,” je razkril Bešter.
S kakovostnimi programi na področju telesne vadbe, prilagojenimi dnevnimi jedilniki, nasveti in linijo prehranskih dopolnil želijo v naslednjih petih letih postati vodilni ponudnik tovrstnih storitev na evropskih tleh. “Stvari se odvijajo vedno hitreje. Ne vidimo razloga, zakaj nam ne bi uspelo. Seveda naletimo tudi na ovire in delamo napake, a se hitro učimo. Skušamo hitro odreagirati na vse spremembe,” je optimističen Bešter, ki poudarja, da je njihov glavni cilj izobraziti ljudi, kako zdravo živeti, trenirati in se prehranjevati.
Strokovnjaki Popolne postave za prehrano, svetovanje in marketing za lastno izobraževanje skrbijo z udeležbo na raznih dogodkih, s spremljanjem novosti in pridobivanjem koristnih informacij preko spleta. Pri svojem delu se veliko ukvarjajo tudi z birokracijo, ki je v tujini precej bolj poenostavljena, a tudi takšne in drugačne zaplete uspešno rešujejo.
S Popolno bejbo tudi v ZDA
V sodelovanju z osebno trenerko Tamaro Simovič naj bi v kratkem luč sveta ugledal projekt Popolna bejba, s katerim nameravajo prodreti tudi v ZDA. Zavedajo se, da se bodo morali spopasti z zahtevno konkurenco, a se izziva ne bojijo: “Cilje imamo vedno postavljene zelo visoko. Če jih izpolnimo zgolj polovico, tako še vedno dosežemo veliko!”