
Poslovna priložnost: čevlji, ki “rastejo” (Vir slike: boredpanda.com)
Čevlji The Shoe That Grows, ki jih je ustvaril ameriški inovator in podjetnik Kenton Lee, se od preostale obutve razlikujejo v eni bistveni lastnosti: uporabniku omogočajo, da si prilagaja velikost čevlja glede na velikost svoje noge, kar pride v poštev predvsem pri otrocih, ki morajo zaradi raščočih stopal vsakih nekaj mesecev zamenjati svojo obutev za večjo.
Ideja za izdelavo čevlja, ki je prilagodljiv na treh glavnih točkah, in sicer spredaj, ob straneh in zadaj, se je Leeju porodila tekom njegovega dela v Nairobiju v Keniji, ko je videl številne otroke tekati bose ali s čevljimi napačne velikosti. Ob prihodu domov je problematiko pomanjkanja obutve nekoliko raziskal in ugotovil, da je na svetu več kot 300 milijonov otrok, ki čevljev sploh nimajo, ter nešteto takšnih, ki so primorani nositi obutev napačne velikosti. Gre seveda predvsem za otroke iz najrevnejših držav na svetu, ki si primerne obutve ne morejo privoščiti in imajo zato veliko večjo možnost poškodb in okužb stopal.
Lee se je tedaj odločil, da bo poskusil storiti vse, kar je v njegovi moči, da vsaj nekoliko omili omenjeno problematiko. Domislil se je čevlja, ki bi ga bilo mogoče prilagajati glede na velikost stopala, in nastala je blagovna znamka The Shoe That Grows. Čevelj danes obstaja v dveh velikostih: v mali in veliki, vsaka velikost pa otroku služi vsaj pet let, saj omogoča velikostni razpon petih številk.
Praktičnost in sočutnost sta torej vodilo mladega podjetja, ki danes sodeluje s številnimi dobrodelnimi ustanovami po vsem svetu in s pomočjo preproste poslovne ideje spreminja svet.
Vir: Boredpanda.com