Poslovna priložnost: izobraževanje skozi igro

Igra je nekaj kar razveseli prav vsakega otroka in marsikaterega odraslega. Igra pa ni vedno samo zabavna, lahko je tudi poučna. Zato vam v tokratni rubriki Poslovna priložnost predstavljamo tri poslovne priložnosti, katerih namen je učenje skozi igro.
Dohodnina - olajšava za vzdrževane družinske člane

Dohodnina – olajšava za vzdrževane družinske člane. (Vir slike: sxc.hu)

Poslovna priložnost #1: Literatura v realnem svetu.

Lokacija je ključnega pomena za literarna dela, pa naj bo to Martin Krpan, Povodni mož ali pa Visoška kronika. Postaviti zgodbo v čisto pravo fizično okolje pa daje zgodbam še poseben čar.

Z aplikacijo Placing Literature lahko bralec v spletno bazo podatkov shranjuje kraje, ulice, mesta in kotičke iz svoje najljubše literature. Glavni cilj aplikacije, ki jo je izdelal geograf in inženir, je bralcu omogočiti na zemljevidu označiti kraje o katerih bere. Tem krajem pa nato posameznik doda opise in pomene, ki jih imajo le-ti za zgodbo.

Glede na to, da imamo Slovenci veliko kvalitetne in zanimive literature, bi kaj podobnega bilo zanimivo tudi za naš trg, predvsem za učence osnovnih in srednjih šol, ki v okviru šolanja preberejo veliko knjig slovenskih avtorjev.

Tudi slovenci smo naredili izobraževalno igro za učenje podjetništva, Firma Kids.

Poslovna priložnost #2: Učenje matematike skozi igro

Kanadsko podjetje SMARTeacher je izdelalo računalniško igro, ki otroke uči matematike. Igra je namenjena otrokom od 5 do 11 leta starosti in je oblikovana v stilu Pokemona ter se lahko pohvali s širokim naborom znanj, saj otroka nauči več kot 250 matematičnih spretnosti.

Poslovna priložnost #3: Paket za genije

Veliko je stvari, ki vam jih dostavljajo dnevno, tedensko ali mesečno na dom: časopis, revije, košarico s sadjem, itd. Zakaj ne bi naročili tudi nekaj za vašega otroka? Na primer genius.box. Paket za genije genius.box vsebuje navodila in vse sestavine za enostavne poizkus.

Paket, ki je namenjen otrokom od 8 do 12 leta starosti vsebuje projekt, ki otroka nauči osnovnih lekcij iz znanosti, tehnologije, inženirstva in matematike skozi preproste poizkuse.

Vir: genius-box, placing-literature-in-real-world, smarteacher-game-for-maths

Oznake: , , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje