Poslovna priložnost: tematski hoteli in prenočišča

Slovenija postaja vedno bolj zanimiva za tuje turiste, z vedno cenejšimi letalskimi prevozniki pa se nam odpirajo nove poslovne priložnosti. Predstavljamo vam nekaj zanimivih, zabavnih in strašljivih tematskih prenočišč in hotelov, ki privlačijo mnogo turistov in radovednežev.
Poslovna priložnost: tematski hoteli in prenočišča

Poslovna priložnost: Tematski hoteli in prenočišča. (Vir slike: sxc.hu)

Hotel zapor

Zapor je verjetno zadnje, na kar pomislite, ko so asociacija počitnice. Kljub temu pa lahko v Evropi in drugod po svetu (Celica pri nas) najdete kar nekaj zaporov, ki so bili predelani v hotele in prenočišča. Nekaterim je ostalo zelo malo zaporniškega pridiha, spet drugi so ostali zelo avtentični.

V Bostonu je v 19. stoletju deloval zloglasni zapor The Charles Street Jail, ki je pred kratkim odprl svoja vrata obiskovalcem kot luksuzni hotel s 4 zvezdicami.

V Švici so star zapor popolnoma prenovili in ohranili zgolj razporeditev sob ter knjižnico nekdanjega vodje zapora, kjer lahko gosti za dodatno plačilo tudi prespijo.

V Avstraliji je svoja vrata odprl hotel The Mount Gambier Jail, ki je vse prej kot luksuzen. Hotel ponuja preproste sobe popotnikom in tistim, ki imajo plitke denarnice. Lastniki hotela niso kaj dosti prenavljali zapora, zato so sobe ostale takšne, kot so bile – zarjavele in tesne.

Hotel Liepaja v Latviji se tako kot zgoraj omenjeni avstralski hotel ni kaj dosti spremenil. Oglašuje se kot »neprijazen, neudoben in neogrevan hotel, ki je odprt tekom celega leta«. Nekdanji zapor se ni spremenil skoraj nič, tako da si lahko ogledate celice za pripor, sobe za mučenje in bodečo žico, ki še vedno obdaja poslopje.

Prenočišče pivovarna

Ste kdaj pomislili na to, kako bi bilo zaspati v sodu piva? Eden izmed hotelov v Nemčiji se je odločil za tematiko pivovarne – noč lahko prespite v pravem lesenem pivskem sodu iz 19. stoletja. Sodi, ki so se nekdaj uporabljali za pridelavo piva, so namreč predelani v udobna ležišča za 2 osebi.

Na sliki je prikazan sod, ki se je za pridelavo piva uporabljal več kot 100 let, od 19. stoletja do leta 1995. Sodu je bila odstranjena zgornja stranica, vanj pa je bila dodana platforma, ki podpira posteljo. Zelo preprosto in odlično doživetje za vse ljubitelje piva.

Podvodni hotel

Podvodni hotel Jules’ Undersea Lodge na Floridi ima sobe resnično pod morsko gladino. V kolikor želijo obiskovalci prespati noč, se morajo najprej potopiti dobrih 6 m pod morsko gladino.

Ko se gosti potopijo pod morsko gladino, zagledajo na dnu hotel Jules, kamor vstopijo kot skozi posebno odprtino. Celotna zgradba je majhna, vendar gostom nudi vso udobje klasičnega hotela: vročo prho, dobro založeno kuhinjo z mikrovalovno pečico in s hladilnikom, knjige, glasbo, filme, udobne postelje ter lep razgled na morsko dno. Podvodni hotel je popolno razmerje med počitkom in avanturo.

Vir: brewery-sleeping-experience, weburbanist.com in jul.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje