Poslovna ženska je lahko modna ikona

Svobodno kombiniranje, od kril do hlač s suknjičem, in igranje s kroji je dopuščeno ženskam pri izbiri obleke za razgovor. Jerneja Podbevšek Zhembrovskyy, ki je delila z nami nasvet za izbiro obleke za razgovor, pravi, da je dandanes poslovna ženska lahko tudi modna ikona.

»Dobre, pa tudi slabe poskuse modnih ikon lahko opazimo tudi v politiki. Tudi sama sem zagovornica tega. Najpomembneje pri ženskah je to, da ne posegajo po preglobokih dekoltejih in kratkih krilih,« svojo ženstvenost naj poudarijo raje z dobro krojenimi, prilegajočimi kostimi in dodatki, kot je dober pas, pravi Jerneja. Tega si lahko nadenejo čez suknjič.

Brez živalskih vzorcev

Ženske si lahko dovolijo malo več, dodaja. A pri izbiri krila, suknjiča ali obleke, naj ostanejo pri klasičnih barvah – črni, rjavi, odtenkih pudra, sivi in beli, monotonost pa lahko razbijejo z barvnimi bluzami. Odsvetuje živalske vzorce.

Nakit naj ne cinglja

Pri izbiri nakita je njen pogled malce drugačen, priznava. Zagovarja masivne kose nakita. »Vendar to naj bo le en ´statement´kos,« ki pa je lahko opazen. »Pomembno pa je, da nakit ne rožlja ali cinglja,« saj je to povsem neprimerno in moteče v poslovnem svetu.

Oblecite se po nasvetu Jerneje

In njena izbira za razgovor? »Belo krilo in bel peplum suknjič, ki ga poudarite s tankim črnim pasom, črna bluza, ki se okoli vratu zaveže na mašnjo, črna usnjena torbica in salonarji z visoko peto v puderni kožni barvi.«

Jerneja Podbevšek Zhembrovskyy se podpisuje pod blagovno znamko The Lie by JPZ, ki je nastala leta 2010. Blagovna znamka združuje različne modne kose, od oblek, nakita, torbic, rokavic pa do pokrival. Ambiciozna oblikovalka namerava svoj program širiti tudi na izdelke za dom, s čimer se želi predstaviti širši slovenski in tuji javnosti.

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje