Poslovni odnosi med spoloma

Poslovno okolje odnose med spoloma dostikrat dodatno zakomplicira, saj ženske in moški pri komunikaciji navadno uporabljajo drugačne strategije, ki jih lahko nasprotni spol napačno interpretira.
Poslovni odnosi med spoloma

Ženske so z venere, moški so z marsa.

Za moške so recimo šale in zbadljivke normalen način komuniciranja s katerim želijo utrditi svoj družbeni položaj, ženskam pa se to zdi arogantno in zlonamerno. Kljub temu takšno zbadanje ni škodljivo, če sodelujejo vsi vpleteni.

Moški navadno tudi neradi sprašujejo za pomoč, saj s spraševanjem ne želijo ogroziti svojega ugleda. Ženskam pa se zdi takšno obnašanje otročje in celo arogantno.

Moški navadno tudi ne dajejo povratnih informacij, zato ženske mislijo, da njihovo delo ni cenjeno ali celo, da so diskriminirane in postanejo kritične. Kljub temu konstruktivne povratne informacije pomagajo izboljšati produktivnost, zato naj postanejo del poslovanja.

Po drugi strani je za ženske značilna empatija, vendar se moškim zaradi tega ne zdijo primerne za vodilne položaje. Z doseganjem sodelovanja med vpletenimi je mogoče doseči veliko moči, potrebno pa je tudi ohraniti meje in avtoriteto.

Pred sprejemom odločitev se želijo ženske prepričati, da se vsi udeleženi strinjajo in razumejo situacijo, zato se moškim zdijo neodločne. Vendar pa sta v pogajanjih potrebni tako ženska temeljitost kot moška odločnost.

Ženske tudi ne želijo pritiskati na sodelavce, zato moški menijo da potrebujejo nekoga, ki jih bo vodil. Kljub temu, da je skromnost dobra vrlina vodij, je včasih potrebno tudi prevzeti odgovornost.

Zaradi razlik med spoloma se je nesporazumom torej dostikrat mogoče izogniti če pri komunikaciji poleg osebnostnih razlik upoštevamo tudi razlike v komuniciranju moških in žensk.

 

Vir: BusinessKnowHow

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje