POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.  
Penko edit 2

V nadaljevanju so na voljo posnetki naslednjih webinarjev, ki so potekali v okviru digitalne konference Trendi digitalnega marketinga 2020:

1. Miha Rejc: “Trendi digitalnega marketinga 2020”

2. Jure Knehtl: “Oglaševanje iz Facebooka se počasi seli na Instagram, kjer je dobra vsebina kralj”

3. Igor Bajsič: “Googlovim “updateom” ni in ni videti konca, zato je potrebno dobiti vpogled v dogajanje na sceni.”

4. Nina Zupančič: “Konkretni primeri, kako s celostno strategijo do 9 kratnega povečanja prodaje”

5. BONUS WEBINAR: Marko Penko: Napredno oglaševanje na Googlu

1. Miha Rejc: “Trendi digitalnega marketinga 2020”

Digitalni marketing in tehnologija se razvijata izjemno hitro in poznavanje smernic je ena ključnih nalog vsakega tržnika. V uvodu naše konference bomo osvetlili aktualne trende digitalnega marketinga, ki jih je vredno oziroma celo nujno potrebno vključiti v vaše strategije digitalnega oglaševanja v letu 2020.

Na podlagi iPROMove baze podatkov na področju digitalnega oglaševanja smo v predavanju spoznali pot nakupnega procesa sodobnega potrošnika in njegovega obnašanja v različnih fazah nakupnega procesa. Več v webinarju.

Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v digitalni agenciji iPROM, pomaga domačim in tujim blagovnim znamkam v procesu pospešene digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi strokovnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja svetuje ter jih usmerja pri implementaciji vsebinskega marketinga in aktivnosti na družbenih medijih v marketinške strategije. Miha je prepoznan kot eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, ki svoja znanja in izkušnje že vrsto let deli kot predavatelj v sklopu različnih marketinških konferenc in dogodkov.

2. Jure Knehtl: “Oglaševanje iz Facebooka se počasi seli na Instagram, kjer je dobra vsebina kralj”

Facebook je bil do sedaj poleg iskalnika Google glavna in osrednja platforma spletnega trženja. Več kot 93 % podjetij, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom, uporablja tudi Facebook. Zagnati oglas na Facebooku je sicer enostavno, doseči dobre rezultate pa izjemno težko. Pa bo v letu 2020 Facebook še vedno kralj spletnega oglaševanja?

V letu 2019 smo zaznali izrazit porast Instagram oglaševanja, v določeni meri se lahko nakazuje zaton Facebook oglaševanja oziroma zaradi ogromnega porasta konkurence vsaj nekoliko slabši ROI za kampanje kot v preteklosti. Posledično se je moral v letu 2019 marsikateri oglaševalec iz Facebooka posloviti ter najti nove načine za pridobivanje strank. Ne samo to, podjetja so morala premisliti o svojih poslovnih modelih ter maržah in jih na novo definirati. V mnogo primerih so marže zaradi povečanja stroška prodaje postale enostavno premajhne. Več v webinarju.

Jure Knehtl je eden izmed največjih strokovnjakov za Facebook oglaševanje. Svojo kariero je začel kot soustanovitelj spletne agencije Adstar, nadaljeval kot vodja spletne ekipe izjemno uspešne spletne trgovine Vigoshop, trenutno pa deluje kot marketinški freelancer, veliko predava ter razvija svoje lastne projekte.

3. Igor Bajsič: “Googlovim “updateom” ni in ni videti konca, zato je potrebno dobiti vpogled v dogajanje na sceni.”

Pred leti je bilo za dobro pozicijo v iskalnikih potrebno zagotoviti povprečno spletno stran in nekaj povezav na spletno stran. Spletni iskalniki so do današnjega časa postali tehnološko izjemno

Igor Bajsič

izpopolnjeni in naučeni prepoznavati neprofesionalno izvedeno optimizacijo spletnih strani ter takšne strani izbrisati iz obličja sveta, beri iskalnikov. Kakovostna vsebina, distribucija vsebin prek socialnih omrežij, interaktivne vsebine na strani (primer: kalkulator za oceno stroškov), video… to je le nekaj elementov, ki so neobhodno potrebni, če želite v iskalnikih prehiteti vašo konkurenco. Več v webinarju.

Z vsako posodobitvijo algoritma se nekaterim sesuje svet, spet drugi se veselijo vzpona pozicij in prometa, a povečini še sami ne vedo zakaj. S trdno osnovo in konstantnim spremljanjem dogajanja med zadetki nam spremembe algoritma ne pridejo do živega, kar bi moral biti tudi ultimativni cilj optimizacije vaše spletne strani.

Igor “SEO ninja” Bajsič je verjetno najvišji SEO mojster v Sloveniji in vodi eno redkih podjetij v Sloveniji, ki se ukvarja izključno z optimizacijo spletnih strani – SEOPRO. Z optimizacijo spletnih strani se Igor ukvarja že več kot 11 let. Ponaša se s 400 izpeljanimi projekti, hkrati pa ima v svojem repertoarju več kot 60 podjetij, ki jim aktivno pomaga pri izboljšanju uvrstitev v iskalnikih tako doma kot v tujini.

4. Nina Zupančič: “Konkretni primeri, kako s celostno strategijo do 9 kratnega povečanja prodaje”

Digitalni svet ponuja nešteto priložnosti za razvoj blagovne znamke, za večanje prodaje, za pridobivanje kakovostnih leadov in za približanje podjetja svoji ciljni publiki. Največja napaka, ki jo stori veliko podjetij, je ravno ta, da se osredotoči le na en kanal in ne razišče drugih možnosti. Poleg tega pa se usmerijo na to, da je spletna spletna stran “le” lepa, ne pa tudi prodajo uspešna.

Najprej smo se seveda usmerili proti Facebooku in Instagramu. Glede na to, da ljudje kupujemo z očmi, smo izkoristili dejstvo, da naša stranka prodaja izdelke, ki jih lahko prikažemo na vizualno precej privlačen način – obenem pa smo izkoristili še dejstvo, da so cene strankinega pohištva izjemno konkurenčne.

To smo preslikali tudi na Googlovo omrežje. Kmalu je sledil še portal ceneje.si, seveda pa nismo pozabili tudi na marketing automation, kjer smo se odločili za sistem Klaviyo. Z le 2,5-kratnim povišanjem vložka smo dosegli 9-kratno rast, obenem pa smo število transakcij povečali za 750 % in stopnjo konverzije za 82 %. Več v webinarju.

Nina Zupančič je vodja projektov in specialistka za digitalni marketing v podjetju Optiweb, kjer skrbi za pripravo strategij za svoje naročnike ter za uspešno izvedbo le teh. Vse njene aktivnosti v ospredje vedno postavljajo naročnika in končne uporabnike, ves čas pa skrbi, da so njeni projekti ter oglaševalski podvigi profitabilni – z neprestanim iskanjem novih načinov, kako aktivnosti razširiti na vse možne kanale.

5. BONUS WEBINAR: Marko Penko: Napredno oglaševanje na Googlu (Webinar bo na sporedu 19.5.2020 ob 16:00)

Marko Penko

Marko Penko je univ. dipl. ekonomist z več kot 10 let izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah CEE regije. Marko je eden od dveh aktivnih Google Certificiranih trenerjev v Sloveniji ter vodja trženja na podatkovne baze, v okviru česar razvija lojalnostne programe ter strategije trženja na ključne segmente kupcev.

Marko je tudi stalni predavatelj na Google Ads  akademiji, strokovnih seminarjih in delavnicah ter lastnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA.

Marko se z Google oglaševanjem srečuje vsakodnevno, za več naročnikov, več različnih računov, več različnih trgov in na podlagi izredno velikih statistik obiska in konverzij.

Marko Penko nam je na delavnici Napredno oglaševanje na Googlu razkril, kako lahko iz svojega oglaševalskega proračuna na Googlu dobimo kar največji izplen v obliki prodaj na svoji spletni trgovini oziroma strani. Predavanje je prilagojeno aktualnim COVID-19 razmeram in obogateno z nasveti in triki, kako prodati več.