Potencialne kupce zadržite na vaši spletni strani

Ure in ure ste porabili za to, da bi ustvarili kakovostno in privlačno spletno stran, in končno je napočil čas, da pridobite svoje prve stranke. Toda pojavil se je problem - večina izmed obiskovalcev se na spletni strani zadrži premalo časa, da bi lahko sploh opravila nakup! Kaj storiti?
Potencialne kupce zadržite na vaši spletni strani

Potencialne kupce zadržite na vaši spletni strani (Vir slike: sxc.hu)

K slabi obiskanosti vašega poslovnega in podjetniškega portala lahko pripomore več dejavnikov, rešitev pa je razmeroma veliko in so precej enostavne. Da bi ugotovili, ali imate tudi vi problem s slabo obiskanostjo, morate najprej začeti uporabljati katerega izmed programov za spletno analitiko obiskanosti. Povsem brezplačen in tudi enostaven za uporabo je program Google Analytics, ki vam omogoča natančno spremljanje obiska vaše spletne strani.

V kolikor boste ugotovili, da je na vaših straneh obiska zelo malo ali da se na strani obiskovalci zadržijo manj kot minuto, premislite o naslednjih korakih.

Poizkusite z dodajanjem multimedijskih vsebin.

Tovrstne vsebine na obiskovalca učinkujejo povsem drugače kot tekstovna spletna stran, saj mu omogočajo, da o vašem podjetju in vaših produktih izve veliko več informacij v mnogo krajšem času.

Eksperimentirajte z različnimi pristopi: od dodajanja video vsebin, power point prezentacij, do slikovnih galerij. Hkrati pa ves čas merite obiskanost, da ugotovite, kateri izmed pristopov je najbolj učinkovit.

Poskrbite, da bo vaša tekstovna vsebina lažja za branje.

Gotovo ste že kdaj naleteli na spletno stran, ki je bila zaradi dolgih sestavkov povsem neberljiva. V tem primeru se zagotovo zavedate, da takšne napake ne smete ponoviti. 

Obiskovalce, ki so vaše potencialne stranke, morate na spletni strani obdržati z vsebino, ki ni le kvalitetna, temveč tudi pravilno oblikovana, saj bo le tako dovolj berljiva in dostopna bralcem. Ne pozabite na odstavke, ki naj bodo sestavljeni iz ne več kot 2 – 5 stavkov, prav tako se priporoča uporaba podnaslovov in oštevilčenih seznamov ter poudarjanje ključnih besed.

Dodajajte notranje povezave. 

K večji obiskanosti vaših spletnih strani lahko močno pripomore tudi večje število notranjih povezav z relevantno vsebino. 

Obiskovalcem se namreč med branjem pogosto porodi še kakšno vprašanje o povezani vsebini in v kolikor ste opravili svojo nalogo in v besedilo vstavili relevantne ključne povezave, boste bralca na strani gotovo zadržali nekoliko dlje. S tem pa si boste naredili tudi uslugo pri SEO optimizaciji.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje