Preboj slovenskega podjetja Flux Performance na svetovni trg

Slovensko podjetje Flux Performance izkušenega tekmovalca v motokrosu Marka Ukota, je s pomočjo evropskega programa spodbud Innowwide doseglo pomemben preboj na mednarodnem trgu.
naslovna

Vir slike: Eureka

Kot so pojasnili na Ministrstvu za visoko šolstvo, znanost in inovacije, je podjetje Flux Performance, ki razvija inovativne električne motokros motorje, prejelo 60.000 evrov za izvedbo študije izvedljivosti na ameriškem trgu.

Podjetje si sicer prizadeva ponuditi bolj zeleno in trajnostno alternativo tradicionalnim bencinskim motornim kolesom. Ukota pravi, da so največja prednost električnih terenskih koles Flux Performance nižji in enostavnejši stroški vzdrževanja. Čeprav je začetna cena kolesa približno 13.000 evrov, kar je približno 10-20 odstotkov več kot pri primerljivem bencinskem konkurentu, se že po enem letu vožnje nakup izplača.

“Pri bencinskem kolesu morate vsakih pet ur zamenjati oljne filtre, vsakih 60 ur pa bate,” je pojasnil za Eureko, medvladno organizacijo, ki ima pod okriljem program spodbud Innowwide. “Če želite imeti kolo na bencinski pogon, morate biti praktično mehanik.”

Program spodbud Innowwide je podjetju prinesel več ključnih prednosti, so nadaljevali pri ministrstvu. Prejeta sredstva so omogočila temeljito raziskavo ameriškega trga, kar je podjetju pomagalo razumeti specifične potrebe in preference tamkajšnjih kupcev. Na podlagi ugotovitev iz študije izvedljivosti so lahko prilagodili svoje izdelke, da bolje ustrezajo zahtevam ameriškega trga. Poleg tega je program omogočil vzpostavitev pomembnih povezav z lokalnimi partnerji, kar je olajšalo vstop na trg in prilagoditev poslovnih strategij.

Cilj? Doseči 100 milijonov prihodkov v 5 letih

To so za naš portal potrdili tudi pri Flux Performance. Spodbuda je pomagala “v okviru misije, torej pridobiti vse potrebne informacije za vstop na trg ZDA.” Kar se tiče pravne strani so pridobili vpogled v to, kaj je potrebno glede prodaje, certifikatov, zavarovanj, agentov in podobno. Na komercialni strani pa kakšne so navade kupcev, mnenja in lastnosti, ki imajo največji potencial.

Vir slike: Eureka

Zanimalo nas, ali na ameriškem oziroma svetovnem trgu vidijo kakšne posebne izzive, ki jih morda domača podjetja ne. “Niti ne, največji problem je še vedno odsotnost tveganega kapitala pri nas, zaradi česar je težko nekaj začeti, če nisi iz vplivne družine,” so nam odgovorili.

Njihov cilj je doseči 100 milijonov prihodkov v 5 letih in na dolgi rok postati KTM električnih motociklov. “Naše glavne stranke so 30- do 60-letniki z družino in službo, ki iščejo motorno kolo za vožnjo v prostem času in si ne želijo težav z vzdrževanjem,” pravi Ukota. “Ta vrsta strank se lahko z našimi kolesi vozi kjerkoli; to so tiha kolesa in zato ne bodo dobili nobenih pritožb zaradi hrupa.”

Potencial trga električnih motornih koles je razviden iz odločitve največjega svetovnega proizvajalca motornih koles, Honde, da bo do leta 2040 izdeloval samo električna motorna kolesa. Vendar pa so številni bencinski navdušenci skeptični do vožnje z električnim motornim kolesom, saj hitrost povezujejo s hrupom motorjev z notranjim izgorevanjem, so zapisali pri Eureki.

To je eden od razlogov, zakaj se Ukota ne osredotoča na ozaveščanje o okoljskih prednostih svojih koles, temveč na probleme, ki jih ta rešujejo. Pri Flux Performance so prepričani, da lahko izkušnja vožnje njihovih modelov prepriča skeptične bencinske navdušence. “Želim, da bi bila okoljska izbira najlažja izbira,” je dejal Ukota. “Kolesarji so pogosto konservativni ljudje. Imeti morate vrhunski izdelek, ki rešuje težavo. Razogljičiti želimo zahtevno publiko.”

Podpora malim in srednje velikim podjetjem na globalni ravni

Če ste inovativno malo ali srednje veliko podjetje, se lahko pri programu Innovwide prijavite za nepovratna sredstva v višini 60.000 evrov za oceno izvedljivosti vaših raziskav ali komercialnih ambicij na mednarodnih trgih.

Pri Euroka spodbujejo, da svoje raziskave in razvoj prenesete na trge po vsem svetu. Izberite ciljno regijo in državo ter poiščite lokalnega sogovornika. Na Innovwide se lahko prijavite do 15. oktobra.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje