V nekaj dneh je namreč kar 50.000 članov te družabne mreže podpisalo spletno peticijo, v kateri zahtevajo prenehanje posredovanja informacij o nakupnih navadah uporabnikov mreže. Nov oglaševalski program je namreč pošiljal informacije o tem, kaj uporabnikovi prijatelji kupujejo na različnih spletnih strani (ki za poslane podatke seveda plačajo).
Uporabniki so želeli odstranitev “storitve” po najkrajšem postopku, s čimer pa se Facebook ni strinjal. Pod težo pritiska, sicer zelo skromnega deleža uporabnikov so popustili. Sedaj je pošiljanje informacij mogoče le s privolitvijo. Za peticijo stoji gibanje MoveOn.org, ki je izvedlo že nekaj podobnih spletnih peticij.
Facebooku je tako spodletel še eden izmed korakov, kako svojo sicer izjemno popularno storitev monetizirati. Kljub temu direktor mreže pravi, da dolgoročno računa na uspeh tovrstnega pridobivanja sponzorskih sredstev.
Vir: The New York Times