
Račun za ažurno brezpapirno poslovanje v spletnem programu
Minimax računovodski in poslovni sistem v oblaku preko pametne tehnologije in spletnih povezav povezuje podjetnike in računovodje. Podjetje SAOP, ki je razvilo program in že 30 let uspešno nadgrajuje sistem, ki ga uporablja že vsak četrti računovodski servis in več kot 6500 organizacij, nudi enostavno in ažurno vodenje računovodske dokumentacije, med drugim tudi napredne funkcije za brezpapirno poslovanje. Račun lahko podjetje izda in prejme kar preko treh različnih digitalnih kanalov.
Elektronski račun kot pomemben del spletnega poslovanja
Velika prednost programa za vodenje poslovnih knjig je v tem, da deluje preko spleta in internetnih povezav, kar omogoča enostavno in pregledno brezpapirno poslovanje tudi preko mobilne aplikacije, od koder lahko podjetnik pošlje dokument v sistem, računovodja pa ga lahko v istem trenutku poknjiži.
Na drugi strani pa je sistem v oblaku povezan tudi z drugimi aplikacijami in programi, ki omogočajo poenostavljeno brezpapirno poslovanje, tako z drugimi gospodarskimi družbami kot s proračunskimi uporabniki, pri katerih zakon določa, da je izdajanje in prejemanje elektronskih faktur obvezno. Tako lahko računovodja iz programa le z enim uvozom posreduje fakturo kar preko e-banke. Proračunski uporabnik pa dokument prejme v svojem bančnem programu.
E-račun znižuje stroške poslovanja
Podjetje SAOP se v nenehnem iskanju izboljšav Minimax spletnega programa za vodenje računovodstva zaveda, da je potrebno slediti digitalnim trendom na področju poslovnih informacijskih sistemov, kar vključuje tudi implementacijo funkcij, ki omogočajo nižanje stroškov pri brezpapirnem poslovanju z uporabo spletnih tehnologij v oblaku.
Izmenjava elektronskih faktur tudi izdatno pripomore k nižanju stroškov, kar je še posebej opazno pri večjih podjetjih, ki imajo več različnih odjemalcev in poslujejo z večjim številom poslovnih partnerjev in dobaviteljev. Zato se podjetniki odločajo za uporabo spletnega portala BizBox, ki je povezan z Minimax programom. Funkcije programa omogočajo pripravo fakture v skladu z zakonodajo, nato pa se dokument uvozi v spletni portal, ki posreduje fakturo kupcu.
Podpora pri vodenju elektronskih faktur
Ne glede na to, ali podjetnik oziroma računovodja pošiljata in uvažata e račun preko spletne banke, elektronske pošte ali portala BizBox, so jima vedno na voljo navodila in nasveti tehnične podpore pri najemu programa Minimax. Tako so na voljo različni spletni seminarji, nazorna navodila za uporabo ter izkušeni svetovalci, ki so zaposleni v SAOP podjetju.
Poleg tega pa podjetje ponuja tudi 30 dnevno brezplačno preizkusno obdobje, ki je namenjeno tudi temu, da podjetniki in računovodski servisi prepoznajo vse prednosti, ki jih nudi uporaba spletnih tehnologij v oblaku, skupaj z izdajanjem in uvažanjem elektronskih dokumentov.