Razlike med miselnostjo zaposlenega in podjetnika

Osebe v organizacijah lahko razdelimo v dve kategorije. Tiste, ki do svojega dela pristopajo podjetniško, in tiste, ki svoje delo opravljajo z mentaliteto zaposlenega. Pri tem ni pomembno, ali je to zaposlena oseba ali je lastnik podjetja.
Razlike med miselnostjo zaposlenega in podjetnika

Pomembne razlike med miselnostjo zaposlenega in podjetnika (Vir: Gratisography.com)

Ste pripravljeni žrtvovati svoj čas in denar za doseganje svojih sanj, ali vas skrbi le mesečna plača? Ali razumete kaj in zakaj delate, ali samo kimate z glavo in slepo sledite navodilom? Preberite si, kakšne so razlike med osebami, ki spadajo v kategorijo zaposlenih in osebami, ki spadajo v kategorijo podjetnikov.

1. Zaposleni razmišljajo ne da bi začeli, podjetniki začnejo ne da bi razmišljali

Zaposleni se omejujejo z razmišljanjem o tem, kako bi izpopolnili svoje veščine. Namesto, da bi bili optimistični, dvomijo o svojih sposobnostih in prednostih. Podjetniki se dejansko lotijo dela in ne zapravljajo časa s perfekcijo svojih sposobnosti. Verjamejo, da se bodo vse pomembne stvari naučili na podjetniški poti.

Ko preveč denarja osrečuje

2. Zaposleni čakajo na pravi čas, podjetniki se lotijo kadarkoli

Medtem ko zaposleni vedno najdejo nove izgovore za dokončanje nalog in nenehno prelagajo svoje cilje, pa so podjetniki pripravljeni zgrabiti vsako priložnost in se lotiti dela kadarkoli.

3. Zaposleni sanjajo o načrtih, podjetniki načrtujejo sanje

Sanje brez načrtov nimajo pomena. Zaposlene osebe si gradijo gradove v oblakih in sanjajo o razkošnem življenju. Nasprotno imajo podjetniki načrte, s katerimi oblikujejo svoje sanje.

4. Za zaposlene je denar vse, za podjetnike je čas vse

Zaposleni opravljajo svoje delo le za plačilo, podjetniki pa so pripravljeni delati več mesecev brez dobička, saj verjamejo v vizijo svojega podjetja.

5. Zaposleni delajo trdo, podjetniki delajo pametno

Zaposleni bodo garali le zato, da bodo dobro zapisani pri svojem šefu. To jim bo prineslo le še več trdega dela. Podjetniki si delo razvrstijo od najbolj do najmanj pomembnega in najprej opravijo delo, ki bo prineslo največ rezultatov.

6. Zaposleni iščejo krivdo v drugih, podjetniki popravljajo svoje napake

Človek, ki želi doseči velike cilje, mora imeti dovolj poguma, da sprejme svoje napake. Delavci z miselnostjo zaposlenih imajo navado prelaganja krivde na druge. Podjetniki vedo, da so sami odgovorni za svoje odločitve. Namesto, da bi zatirali svoje napake, jih sprejemajo.

7. Za zaposlene je dopust oddih, za podjetnike je dopust izpopolnjevanje

Zaposleni komaj čakajo na počitniški oddih, kjer se bodo odpočili od stresa na delovnem mestu. Prav tako se tudi podjetniki veselijo prostih dni, vendar ti njim pomagajo pri načrtovanju dela in povečanju produktivnosti.

8. Zaposleni se ob porazih zlomijo, podjetniki se poberejo

Neuspehi so neizogibni. Delavci z mentaliteto zaposlenih bodo ob porazu izgubili zaupanje sami vase. Za njih neuspeh pomeni konec. Podjetniki nasprotno v vsakem neuspehu vidijo novo priložnost. Po vsakem padcu se poberejo in izboljšajo.

Največji miti o povečanju produktivnosti

Vir: huffingtonpost.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje