Kadar nekaj obljubite, stranki to obljubo tudi držite.
Medtem ko dober ugled hitro zbledi, vas bo slab spremljal še dolgo časa – leta in leta traja, da zgradite dobre odnose z ljudmi in zgolj sekundo, da jih uničite.
Od slabega do dobrega ugleda.
Na začetku kariere je blagovna znamka Virgin veljala za izredno tvegano. Branson je imel celo probleme z registracijo podjetja na British Patent Office, in sicer kar 3 leta zaradi imena podjetja (Virgin = devica), ki so ga uradniki smatrali za nesramnega.
Ugled podjetja se je drastično spremenil, ko je podjetje prešlo iz glasbene v letalsko industrijo. Takrat je podjetje začelo veljati kot inovativno in pripravljeno tvegati. Na novo pridobljen ugled je po mnenju Richarda dal podjetju pomembno konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji v industriji.
Ugled podjetja ima izreden pomen. “Ohranjanje dobrega ugleda podjetja je danes bolj pomembno kot kdaj koli prej. Danes blagovno znamko Virgin spoštujejo po celem svetu in če se odločimo odpreti poslovalnico v novi državi, je proces veliko hitrejši kot nekoč,” je zapisal Branson.
Družbena omrežja in splet so pomemben faktor pri grajenju ugleda blagovne znamke.
Kot podjetnik morate biti izredno pozorni na vse govorice, ki krožijo o vašem podjetju na družbenih omrežjih in na spletu. To ne pomeni nadlegovati zaposlenih in jim dihati za ovratnik ali odvračati stranke, da bi izražale svoja mnenja na spletu. To pomeni, da morate trdo delati na grajenju ugleda svojega podjetja na spletu in najemati delavce, ki niso zgolj dobri v tem, kar delajo, temveč bodo tudi dober obraz vašega podjetja. “Navsezadnje je blagovna znamka močna zgolj toliko, kot so močni njeni ljudje,” meni Branson.
Opravičite se.
Ker vsak dela napake je pomembno, da napake priznate in se opravičite ter nadaljujete svojo pot.
Tudi osebni ugled je pomemben.
Kar se tiče osebnega ugleda je pomembno, da ravnate z ljudmi tako, kot sami želite, da bi drugi ravnali z vami. Nikar ne poskušajte oponašati trdosrčnega in grobega stereotipa podjetnika, ki vedno dobi to, kar hoče – to vam ne bo prineslo dolgoročnega uspeha. Če zgradite klimo podjetja na medsebojnem razumevanju, je več verjetnosti, da bodo zaposleni uživali na delovnem mestu in tako postali ambasadorji vašega podjetja.
Vir: entrepreneur.com