SAOP miniMAX 15 ima nov sistem

SAOP je v novo različico vodilnega spletnega poslovnega programa miniMAX vgradil popolnoma nov sistem za izdelavo prilagojenih poslovnih poročil, s katerimi podjetniki pridobijo ažurne informacije iz vseh ravni poslovanja za kakovostno in hitro odločanje.
SAOP miniMAX 15 ima nov sistem

Novi SAOP miniMAX na iPadu

Podjetje SAOP, vodilni proizvajalec poslovnih programov za podjetja in javne ustanove, je ponudilo novo različico spletnega programa za vodenje poslovanja majhnih podjetij miniMAX 15. novi miniMAX prinaša vrsto navdušujočih zmožnosti. Glavna med njimi je sistem za poslovno poročanje, kjer si lahko uporabniki sami nastavljajo grafična in tabelarična poročila, kazalnike in analitike.

„Izboljšave v spletnem programu miniMAX 15 so najbolj občutne na strani poslovnih uporabnikov, ki lahko bolj učinkovito delujejo prek prilagojenih poslovnih poročil,“ je povedla Tina Vilfan, produktni vodja za miniMAX v podjetju SAOP. Novi sistem za poslovno poročanje uporabnikom ponuja interaktivne poslovne informacije, analitike in kazalnike v obliki grafikonov in tabel. Kot je pojasnila Tina Vilfan je miniMAX že doslej omogočal izdelavo različnih analitik, tako na področju poslovanja s kupci, na primer pri naročilih kupcev in izdanih računih, kot tudi pri poslovanju z dobavitelji, na primer pri prejetih računih. Novi sistem poslovnih poročil pa zagotavlja bistveno večjo intuitivnost in enostavnost pri pridobivanju in uporabi informacij. Interaktivnost poročil pomeni, da se vsi prikazi spreminjajo samodejno, skladno s spremembami podatkov v sistemu in to brez zakasnitve. Poročila po meri uporabnikov vnaprej pripravi računovodja, kar uporabnike dodatno razbremeni zbiranja podatkov in izdelave poročil. Novi miniMAX uporabnikom omogoča tudi bolj urejen pregled nad dogajanjem v podjetju, saj na enem mestu, prek sistema zavihkov, hitro dostopajo do opravil, poslovnih poročil in pomembne poslovne dokumentacije.

SAOP je uporabnikom namenil še eno zelo uporabno poenostavitev, in to je izdajo računov na osnovi predlog, ki podpira tudi masovno izdajo računov ter hitro pripravo ponavljajočih se računov. Z novo različico je lažje upravljati tudi s šifrantom artiklov in strank, dnevnim iztržkom ter bančnimi izpiski. Pomembna novost pri upravljanju programa miniMAX je enostavnejše delo z digitalnimi potrdili. Uporabniki so pred iztekom veljavnosti digitalnega potrdila  na to samodejno opozorjeni, poleg tega pa enostavneje izvedejo registracijo novega digitalnega potrdila za dostop do programa.

Novi spletni program miniMAX 15 za vodenje poslovanja v majhnih podjetjih je brezplačno na voljo s 30-dnevno poskusno uporabo na spletni strani: http://moj.minimax.si/

Oznake: , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

09.12.2019 od 13:00 do 21:00
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti ponedeljek, 9. decembra? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2020 kot mladi podjetniki napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje