Seedcamp tokrat s 30 milijonskim skladom

Eden najbolj znanih evropskih pospeševalnikov in vlagateljev semenskega kapitala, predstavlja Seedcamp 2.0, obsežen pospeševalniški program, ki bo v naslednjih štirih letih podprl 100 podjetij, ne samo prek pospeševalniških kampov, pač pa tudi preko neposredne semenske naložbe.
Seedcamp tokrat s 30 milijonskim skladom

Seedcamp tokrat s 30 milijonskim skladom. (Vir slike: Seedcamp.com)

V izjavi je podjetje zapisalo, da bodo sedaj podjetja podpirali od začetka do vzpona, ker so »večji in močnejši, kar jim zagotavlja, da podprejo več podjetnikov in tudi hitreje.«

Novi sklad se bo osredotočil na zagotavljanje investicij za startupe, ki želijo uspeti v svetovnem merilu. Cilj je razviti trajnost podjetij, predvsem tistih, vrednih več milijonov ali milijard dolarjev.

»Način, da gledamo na pospeševanje kot dejanje, nima točno določenega roka trajanja. Iščemo način, da bi ustanoviteljem pomagali zgraditi trajnostna podjetja,« je komentiral Carlos Espinal, investitor in partner Seedcampa.

Sklad temelji na treh stebrih: mreženju, učenju in kapitalu – in na pridobljenem znanju iz zadnjih sedmih let, mentorskih seans ter povezovanju podjetnikov z investitorji, korporacijami, ponudniki storitev in guruji vseh vrst.

Polovico sredstev je priskrbel Evropski investicijski sklad (European Investment Fund), moči pa so združili še globalni investitorji. Tako bodo omogočili obsežnejši in ambicioznejši pristop za pospeševanje startupov. Med investitorji so Index Ventures, Connect Ventures, WhiteStar Capital, Credo Ventures, Caixa Capital, Yandex, DC Thomson and Foley & Lardner, Barry Smith, Taavet Hinrikus.

Tudi Google je oblikoval sklad za evropske startupe >>

Podjetje je v svoji izjavi zapisalo še, da Seedcamp razvija obliko pospeševalniškega modela, ki bo pripravljen za naslednje desetletje. Novemu skladu več kot 30 milijonov dolarjev težko zaledje daje več možnosti za podporo startupov. Po izkušnjah Seedcampa za rast 10 milijonov dolarjev vrednega posla namreč ni več dovolj, da zagotovijo 75 tisoč dolarjev investicije in trimesečni program. Uspeh je povezan z rastjo in možnostjo pridobivanja več tisoč ali milijonov vrednih investicij, ki bi pomagale ustvariti posle vredne milijardo dolarjev.

Seedcamp trdi, da je prvi pospeševalniški program zunaj ZDA, ki podpira startupe pri vzponu, tudi tistih, ki prihajajo iz nezrelih evropskih trgov.

Seedcamp je bil ustanovljen leta 2007 v želji po pospeševanju evropske startup scene in grajenja evropskega ekosistema ter povezovanju evropskih ustanoviteljev in mentorjev v kohezivni ekosistem.

 Vir: Webrazzi.com in Seedcamp.com  

Oznake: , , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje