Shark Tank: Mr. Tod’s Pies

Te dni v ZDA predvajajo že 5. sezono resničnostnega šova Shark Tank, ki je že mnogim podjetnikom omogočil uspešno pridobitev denarnih sredstev. Tokrat vam predstavljamo projekt podjetnika Toda Wilsona, ki je v prvi sezoni prebil led, saj je pred investitorji nastopil kot prvi.
Shark Tank: Mr. Tod's Pies

Shark Tank: Mr. Tod’s Pies (Vir slike: whybake.com)

Tom Wilson, ustanovitelj podjetja Mr. Tod’s Pies, je pred investitorje v ameriškem resničnostnem šovu Shark Tank stopil kot prvi v novi sezoni in domov uspešno odnesel precejšen znesek. Predstavil se je z zanimivim produktom, in sicer krompirjevimi pitami, ki so v krajih, iz katerih prihaja, že od nekdaj prava specialiteta.

Na kratko je opisal trnovo pot, s katero se je soočal kot podjetnik, saj je pred leti zaradi nespametne poteze izgubil prav vse premoženje, zato je moral nekaj časa prebivati celo v avtomobilu. Investitorjem je obljubil, da se je iz izkušnje veliko naučil ter da podobne napake ne bo ponovil.

Na dan, ko je stopil pred investitorje, je njegova trgovina dnevno prodala prek 3 tisoč krompirjevih pit. Zaradi pomanjkanja denarnih sredstev pa je nujno potreboval svež kapital in mentorja, ki bi mu pomagal pri vodenju poslovanja. Investitorje je zaprosil za 460 tisoč dolarjev investicije, v zameno pa je ponudil 10 odstotni delež v podjetju.

Kljub visokemu znesku, ki ga je zahteval, pa je pritegnil zanimanje investitorjev, saj je njegovo podjetje le v letu poprej prodalo za 1 milijon dolarjev slaščic, ki jih izdelujejo v več kot 30 različnih vrstah. Priložnost sta, predvsem po tem, ko je Wilson omenil, da se za njegove slaščice zanima tudi McDonald’s, poprijela investitorja Barbara Corcoran in Daymond John, ki pa sta si uspešno izpogajala polovico podjetja, torej kar 50 odstotni delež!

Poglejte tudi: Video: Kakšni podjetniki so dobri podjetniki?

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje