Skrivnostni slovenski kozarec gre na Kickstarter

Če ste v zadnjem času pregledovali družbena omrežja, ste verjetno zasledili tudi projekt SipSup. Devetčlanska ekipa se bo v naslednjih tednih predstavila na Kickstarterju, a za zdaj še ne želijo razkriti polnega pomena svojega produkta. SipSup se za zdaj predstavlja kot kozarec.
Skrivnostni slovenski kozarec gre na Kickstarter

SipSup bo na Kickstarterju zbiral 130 tisoč dolarjev (Vir slike: SipSup).

Za zdaj je »le« kozarec, ki je nastal s pomočjo Steklarne Hrastnik, katerim predstavnikom je bila njihova ideja tako všeč, da so nemudoma pristali na sodelovanje z devetčlansko ekipo. SipSup, ki smo ga imeli priložnost tudi eksluzivno preizkusiti, je v zgornjem delu ožji in v premeru meri 68 milimetrov, medtem ko je spodnji del širši, meri 92 milimetrov. Vanj lahko natočimo natanko 4,7 decilitra, natančno toliko, kot znaša ameriški pint. S tem se, vsaj za potrebe Kickstarter kampanje, agresivno usmerjajo na ameriški trg, pravita Miha Petek in Urška Simčič. Kozarec ima v spodnjem delu tudi logo, ki pa skriva bistvo produkta … A do razkritja, kaj vse »logo« zmore, bo treba še malce počakati.

»Želimo narediti bum. Dejansko želimo, da nas svet prepozna kot ekipo, ki je oživela kozarec,« pomenljivo pove Miha Petek. »Domišljamo si, da bo naša ideja ostala v ušesih mnogih.«

Muka, muka in še enkrat muka!

Ravno v njegovi glavi je ideja zaživela dve leti nazaj. Pripoveduje, da veliko fotografira, tako s fotoaparatom kot tudi s pametnim telefonom, a mu nato nekako zmanjka časa za urejanje in brisanje nesmiselnih fotografij. »Šele, ko telefon da iz raznoraznih razlogov namig, na primer za nadgradnjo ali pa kliče po novem prostoru, se večinoma lotimo urejanja. In vsem nam to predstavlja breme, mar ne?«

Kaj je pravzaprav logo in kaj zmore, bodo razkrili tik pred kampanjo (Vir slike: SipSup).

V eni roki telefon, v drugi pijača

»Bili smo na neki zabavi, kjer smo veliko fotografirali kot vedno, vsak s svojim pametnim telefonom ali fotoaparatom. Kjer je zabava, je tudi pijača in glasba in ko sem delal analizo, sem ugotovil, da imamo vedno v eni roki telefon, v drugi pa kozarec. Telefon dojemamo kot stvar, ki jo imamo v roki, pijačo tudi. Ne dojemamo pa kozarca. Imamo pivo ali vino. Pozabiš pa na kozarec, ker je tako nevidna stvar,« se spominja začetkov in pride do bistva, ki bo za nekaj tednov žal še ostalo skrito.

Podprite projekt na Kickstarterju >>

Testna proizvodnja je že za njimi. S prvimi SipSupi so zadovoljni. »V Steklarni Hrastnik imajo dobro steklo in dobro proizvodnjo,« pravita sogovornika, ki dodajata, da jih je medsebojno povezovanje pripeljalo do novih partnerjev. »Najprej želimo prodajati končnim kupcem, za domačo uporabo, pozneje tudi podjetjem.«

Kapljica, ki uprizori pravo igro svetlobe

V svojem kozarcu, ki ima na spodnjem delu kapljico, ki pripravi pravo igro svetlobe, vidijo smutije, bele kave, koktajle in tudi pivo. »SipSup smo testirali z različnimi tekočinami in v različnih situacijah, zaradi svoje edinstvene oblike se je prav povsod izkazal kot nekaj posebnega. « pojasnjuje Petek. SipSup lahko tudi brez skrbi operemo v pomivalnem stroju, saj so njegovi materiali dovolj trpežni.

V svojem kozarcu, ki ima na spodnjem delu kapljico, ki pripravi pravo igro svetlobe, vidijo smutije, bele kave, koktajle, tudi pivo (Vir slike: SipSup).

Zmoremo tudi onstran Karavank!

Ravno zato je lani decembra padla odločitev za Kickstarter. »To je platforma, ki te hitro izstreli, tudi zaradi mentalnega učinka. Tudi zaradi nas, Slovencev. Pri nas je malo vizionarjev, zato ker imamo v glavi majhnost. Ampak saj imamo vendar na voljo cel planet! Ker je v naših glavah majhnost, tudi nimamo vizije, in če ni vizije, ni vere, da obstaja možnost, da lahko zmagamo onstran Karavank. Kickstarter te res dejansko brcne. Pri vseh ostalih slovenskih projektih na Kickstarterju se je pokazalo, da se da uspeti, ne glede na tukajšno dojemanje ali podporo,« meni Petek, Simčičeva pa, da je to pokazatelj, da se da tudi iz Slovenije delati globalne zgodbe. »Mi smo neka nora nacija, ki ima največji odstotek Kickstarter projektov na prebivalca,« še dopolni sogovornica, ki se je z množičnim financiranjem spoznala ob sodelovanju na projektu Calypso Crystal. Izkušnje ima tudi član Miha Rolc, ki se je lani z ženo na Kickstarterju predstavil z nogavicami Zulu Zion.

S sredstvi bodo …

Na Kickstarterju bodo zbirali 130 tisoč dolarjev, sredstva pa jim bodo omogočila proizvodnjo in še razvoja tistega, za zdaj, še skrivnostnega dela. Za produkt, katerega cena bo 25 dolarjev, so vložili patent in si po besedah Petka vsaj povečali možnost zaščite v primeru morebitnega kopiranja. »Kopiranje je logično oziroma nekaj pričakovanega za stvari, ki so pokazale svoj potencial. Vseeno pa je dobro, da patentiraš svoj produkt in si tako vsaj zagotoviš pravno zaščito, če pozneje pride do primera kopiranja.«

Svoj SipSup lahko dobite tukaj >>

Sreča je pomemben del Kickstarter kampanje

Do uspeha jim bo poleg dobre ekipe in dobre priprave – ekipa, ki se nahaja v Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju, počasi zaključuje s pripravami – pomagala tudi sreča: »Ključna stvar, ki jo potrebuješ v življenju, tudi na Kickstarterju, je sreča. Pri običajnem projektu lahko moment sreče poljubno raztegneš. Če ti danes ni uspelo nekoga dobiti na sestanek, ga lahko naslednji mesec. Na Kickstarterju pa se mora zgoditi sreča v časovnem okviru. In predvsem – mora imeti mlade.«

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje