Skype išče nove poti do zaslužka

Skype trenutno uporablja 405 milijonov globalnih uporabnikov, predvsem za mednarodne klice, dosti uporabnikov pa je navadne telefone zamenjalo za Skype.
Skype išče nove poti do zaslužka

Uporabnikov Skypa je vse več.

Vedno večje število uporabnikov Skypu omogoča dobre zaslužke in razmišljanje, kako te zaslužke še povečati. Lansko leto je imel Skype 551 milijonov dolarjev dobička, zastavljeni cilj do leta 2011 pa je milijarda dolarjev dobička. Trenutno Skype zavzema cca. 8 odstotni delež mednarodnih klicev, njihovo globalno »poslovno razmišljanje« pa bo v prihodnosti postalo tudi bolj lokalno.

Z novim modelom poslovanja se namreč želijo povezati s podjetji, ki ponujajo objavo poslovnih številk lokalnih podjetij (t.i. Yellow Pages Companies). Svojim uporabnikom želijo omogočiti, da s pomočjo Skypa najdejo in opravijo klice na lokalna podjetja.

Koncept je podoben že obstoječemu SkypeFind-u le, da je malo bolj razvit. Večina iskanja telefonskih številk se namreč odvija na spletu. Skype je to že izkoristil sebi v prid, saj plug-in spletnega brskalnika omogoča zadnji verziji Skypa (4.0), da uporabnik s klikom na številko opravi klic preko Skypa. Za te klice uporabnik plača “SkypeOut tarife”.

Sedaj se Skype poigrava z idejo, da bi bili ti klici ali vsaj nekateri izmed njih brezplačni. Objavljene poslovne telefonske številke bi se spremenile v plačljive oglase. Podjetja, ki se ukvarjajo z objavo številk (t.i. Yellow Pages Companies) bi zakupila klicne minute, stroške le teh pa potem zaračunavala podjetjem, ki bi želela objavo v imeniku ali pa bi jim zaračunala stroške vsakega opravljenega klica. Ta nov model poslovanja pa bo Skypu omogočil še večji uspeh na lokalni in globalni ravni.

 

Vir: TechCrunch

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje