Slovenci pognali novo oglaševalsko platformo za mobilne naprave

Luč sveta je ugledal nov slovenski startup. Študenta Ekonomske fakultete Miha J. Mulec in Miroslav Vučković sta avtorja aplikacije Venxly, med člani ekipe pa se nahaja še več študentov z omenjene fakultete.
Slovenci pognali novo oglaševalsko platformo za mobilne naprave

Aplikacijo Venxly so razvili dodiplomski in podimplomski študenti (Vir slike: Venxly).

Mlada startup ekipa je ustvarila aplikacijo, ki uporabnikom omogoča prav njim prilagojene popuste in akcijske ponudbe. Te prejmejo na svoj pametni telefon, razlikujejo pa se glede na njihove interese in njihovo lokacijo. Tako lahko zvečer pred diskotekami dobivajo letake za brezplačen vstop, med obiskom trgovine pa kupone s popusti. »Za vsak prejet letak pa bodo dobili še plačilo, ki si ga lahko prenesejo na svoj bančni račun,« pravi ekipa.

Venxly trenutno deluje na mobilnih napravah, ki jih poganja operacijski sistem Android. »Cilj je spremeniti trenutne marketinške prakse, ki ponujajo le enosmerno komunikacijo in so primarno osredotočene le na korist oglaševalcev,« razkrivajo člani. S tem načinom oglaševanja ponujajo podjetjem dostopno oglaševanje z najbolj natančnim targetiranjem ciljne skupine.

Kako deluje Venxly s strani oglaševalcev?

Oglaševalska platforma podjetjem omogoča, da si natančno izberejo svojo ciljno skupino. Prek sistema lahko določijo kje, kdaj in komu se bo oglas predvajal. Venxly ima namreč napreden sistem geolokacijskega targetiranja.

Oglaševalci lahko postavijo oglasna mesta na virtualni zemljevid. »Nato bodo uporabnikom lahko ob točno določenem času in na točno določeni lokaciji poslali svoje oglasno sporočilo,« uporabniki pa bodo s tem dobivali oglase, ki jih dejansko zanimajo.

Kako namestite aplikacijo?

Aplikacija Venxly je uporabnikom brezplačno dostopna prek storitve Google Play. Uporabnik si aplikacijo naloži na svoj telefon, po registraciji pa začne prejemati popuste in oglasne vsebine, pri tem pa je tudi nagrajen. Uporabnik namreč z ogledom oglasa pridobi 15 centov na svoj račun. Za to je potrebno imeti oglas odprt vsaj pet sekund. Ko uporabnik pridobi en evro dobroimetja, si ga lahko prenese na svoj transakcijski račun.

Uporabnik ne more vplivati na število prikazanih oglasov

Uporabnik lahko z aplikacijo spremlja že videne oglase in popuste, spremlja lahko tudi stanje dobroimetja ter upravlja s svojimi interesi. Uporabnik z aplikacijo ne more vplivati na število prikazanih oglasov, saj se oglasi prikazujejo zgolj po sistemu targetiranja, še pojasnjuje ekipa.

Ekipa je sestavljena iz dodiplomskih in podiplomskih študentov Univerze v Ljubljani, ki ji je bilo pri razvoju aplikacije v veliko pomoč znanje mentorja in izkušene programske ekipe. Avtor ideje je Miha J. Mulec, ki je tudi vodja ekipe. Ekipo sestavljata še Miroslav Vučković, podiplomski študent Ekonomske fakultete in Anej Ferko, podiplomski študent Fakultete za upravo. Ferko pomaga na področju odnosov z javnostmi in skrbi za prepoznavnost blagovne znamke Venxly, Vučković pa za široko ekipo tržnikov, ki jo sestavljajo študentje Ekonomske fakultete.

Oznake:, , , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje