Slovenska `chat` aplikacija za mlade

Vir slike: Otro.me

Slovenska `chat` aplikacija za mlade

Slovensko podjetje 3fs se predstavlja z novo aplikacijo Otro, namenjeno pošiljanju sporočil. Temelji na tehnoloških rešitvah Layer in Etalio, njena posebnost so liki. Aplikacija je namenjena mlajšim, izbira lika pa bo vplivala na dizajn celotne aplikacije.
Slovenska `chat` aplikacija za mlade

Vir slike: Otro.me

Otro ponuja personalizacijo z različnimi elementi, s katerimi si bodo lahko uporabniki ustvarili lik za komunikacijo v aplikaciji. Ime izvira iz španščine in pomeni drugi, nanaša se na drugi jaz, ki uporabniku omogoča boljše izražanje čustev veselja in drugih čustev. “Ob opazovanju konkurenčnih aplikacij smo ugotovili, da se ne osredotočajo toliko na personifikacijo uporabnika in dizajn. Ravno to je temelj in glavna diferenciacija naše aplikacije. Razlikovali se bomo po lepem dizajnu in ponujanju zanimivih doživetij,” poudarja Ana Fonda, vodja projekta Otro. Uporabnik si bo sam izbral dizajn lika, ta pa se bo tudi prenesel v dizajn aplikacije.

“Sodelujemo z Layerjem in Etaliom. Etalio nam nudi unikaten ID za avtentikacijo uporabnikov, Layer pa SDK (Software development kit, op.a.) za pošiljanje sporočil,” pravi Fondova. Otro bo poleg pošiljanja tekstovnih sporočil ponudil tudi pošiljanje slik, video posnetkov in možnost časovno omejenih vsebin, ki smo jih uporabniki lahko preizkusili že z aplikacijo Snapchat.

Latinska Amerika obožuje `chat` aplikacije

V prvi fazi se bodo osredotočili predvsem na latinsko-ameriški trg, ki bo predvidoma najhitreje sprejel aplikacijo. Latinska Amerika, pravi Ana Fonda, obožuje aplikacije za družabna omrežja, prav tako aplikacije za pošiljanje sporočil. Za Otro je zanimiv tudi afriški trg, kjer število uporabnikov pametnih telefonov iz leta v leto narašča. Analize kažejo, da se bo število pametnih telefonov na območju Afrike do leta 2017 podvojilo. Trenutni podatki kažejo, da ima 18 odstotkov Afričanov v lasti pametni telefon. Povečanje števila pametnih naprav pa prinaša tudi večjo uporabo aplikacij za pošiljanje sporočil.

Vojna za odstotke je odprta

Trg sicer še ni povsem zasičen, je pa na njem kar nekaj konkurenčnih aplikacij. Fondova poudarja, da primarni cilj Otra ni prevzem trga, temveč postopna pridobitev deleža na trgu. Tega bodo poskušali povečati z novimi uporabniki in uporabniki konkurenčnih aplikacij. Sicer pa Otro, čeprav ima nekatere podobne funkcije, kot jih ima konkurenca, ponuja povsem drugačno izkušnjo. “Vojna za odstotke je še odprta,” je prepričana Ana.

Kako bodo pridobivali uporabnike čez eno leto?

Možnost preizkusa Otra bomo v prvi fazi dobili tudi Slovenci. Pozneje imajo v načrtu še Azijo, ki slovi kot del sveta, izjemno navdušenem nad nalepkami in liki. “Zadovoljni bomo z nekaj milijoni uporabniki na vseh trgih. To število pričakujemo v naslednjih nekaj letih, kar je dosegljiv cilj.” Sicer pa že zdaj razmišljajo, kako bodo pridobivali uporabnike čez leto ali dve. Aplikacija bo v osnovi brezplačna, pozneje pa bodo nekatere dodatne vsebine plačljive.

Brez različice na Androidu na latinsko-ameriški trg

Sprva bo Otro na voljo le za iOS. Morda bo ravno tu 3fs naletel na težavo, saj je na latinsko-ameriškem trgu bolj prisoten Android. Želijo pa si, da bi Otro zaživel na vseh platformah: »Trenutno razpolagamo z omejenimi sredstvi, tako da je Otro pripravljen samo za iOS. Latinsko – ameriški trg je najbolj ugoden za Android, vendar pa je prednost trga tudi v hitri adaptaciji pametnih telefonov in družabnih aplikacij.« Na omenjenem trgu sicer rast doživlja OS Windows Phone, medtem ko uporaba naprav z iOS upada.

Slovenci čutimo, kaj je dobro

Slovenija jim med večmilijonskimi (ciljnimi) državami predstavlja pomembno testno okolje. “Slovenija je dober testni trg, tudi zato, ker nam bodo uporabniki lažje poročali o napakah in izboljšavah. Aplikacija bo zanimiva predvsem najstnikom in mlajšim od 30 let,” Prepričana je, da smo Slovenci dovolj usmerjeni v preizkušanje novih proizvodov, predvsem tehnoloških. “Čutimo, kaj je dobro,” meni Fondova, ki v imenu ekipe še dodaja, da jim bo veliko pomenila podpora slovenskih uporabnikov.

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki