Slovenski Kickstarter projekt, ki vas bo ogrel za 10 centov
Cando je grelnik, katerega osnovna sestavina je posebna keramika (Vir slike: Cando).
Cando je grelnik, katerega osnovna sestavina je glina oziroma posebna keramika, ki jo je možno dobiti le v Nemčiji, pravi Lazič. Z dvema glinenima vazama, na kateri je namestil štiri čajne svečke, je ustvaril grelec. Ideja je nastala med pregledovanjem spletnih portalov z zanimivimi, kreativnimi in pametnimi izdelki.
Videz podstavkov ga je zmotil
»Razvoj je potekal kar iz prakse. En dan sem na grelnik dodal čaj, ki je bil nenehno topel. Nato sem si omislil še aromaterpaijo. In soba je zadišala,« pravi Lazič. Zmotili pa so ga doma narejeni podstavki in njihov videz. Zato si je omislil prototip in ga industrijsko zdizajniral.
Osnovo za gretje predstavljajo le štiri čajne svečke, ki omogočijo, da se notranji grelec, lonec, segreje in tako oddaja toploto kot radiator. »Vse skupaj se akumulira v oddajanje okoli 300 W toplote,« razloži 36-letni Strunjančan.
Produkt ni mišljen za osnovno ogrevanje (Vir slike: Cando).
S Candojem v eni uri topleje za vsaj dve stopinji
»Površino v velikosti 10 kvadratnih metrov segreje v dobri uri za od 2 do 3 stopinje,« a je odvisno od izolacije prostora, dodaja. »Cando se segreje v od 15 do 20 minutah. Čajna svečka povprečno gori štiri ure. Možno je dobiti tudi sveče z 8-urnim rokom gorljivosti,« pojasni sogovornik.
Produkt ni mišljen za osnovno gretje stanovanja, čeprav, pravi Lazič, bi ga lahko uporabili: »Vendar ga moramo v tem primeru imeti prižganega okoli 16 ur. Če je stanovanje vsaj malo ogrevano, je dovolj, da ga prižgemo za štiri ure, kar pomeni, da porabimo 10 centov za eno sobo v izmeri 10 kvadratnih metrov.«
Za Slovence pripravila akcijo na Kickstarterju
Cando se lahko uporablja v študentskih sobah, pisarnah, spalnicah, jedilnih prostorih, dnevnih sobah, kopalnicah, tudi jadrnicah. Izdelek, ki ga lahko podprete tukaj, bo v Sloveniji v prosti prodaji stal od 35 evrov, medtem ko bo na zahodni trgih na voljo od 49 evrov naprej. V ponudbi bo širok asortiman – barvani Candoji in dodatki. »Trenutno imamo v Slovenijo akcijo, da v kolikor kupijo en izdelek, dobijo dva. Torej, za 25 evrov. Vendar ta cena je na voljo izključno le zdaj, v času Kickstarter kampanje. Vsak, ki kupi izdelek iz Slovenije, dobi avtomatično to možnost.«
Ekipo je kontaktiral najmočnejši ameriški televizijski prodajalec. Na sliki Candoji v različnih potiskih (Vir slike: Cando).
Za Kickstarter, za katerega sta se pripravljala dva meseca, sta se odločila zaradi različnih razlogov: poleg odzivnosti kupcev in globalnega poligona, ki ga predstavlja ta platforma, jima to daje nov izziv, novo izkušnjo. »Predvsem pa možnost skupinskega financiranja zagona proizvodnje.«
Ponudbe iz Avstralije in ZDA
S 33-letnim Ferenčakom, grafičnim oblikovalcem, ki prihaja iz Portoroža, merita predvsem na severno ameriško, severno evropsko in avstralsko tržišče. Tam vidita prednost v kupni moči, potrošniških navadah nakupovanja, navad potrošnika na internetno poslovanje in samo kulturo potrošniške družbe. Prav iz Avstralije sta v času kampanje že dobila resne ponudbe, tudi iz ZDA: »V ZDA nas je takoj kontaktirala njihova najmočnejša TV prodaja. Zanimajo se za nastop na televiziji v tretjem in četrtem kvartalu leta. Vendar se za televizijsko prodajo trenutno ne odločamo,« pravi Lazič, saj je njihov izdelek butičen in ga želijo na tak način tudi distribuirati.
Tudi če se kampanja ne bi zaključila uspešno, pa pravi Lazič, da so že plačali sredstva za izdelavo matične forme, ki je potrebna za produkt. Glede na številne ponudbe po spletnih trgovinah, napoveduje, da se bo izdelek izdeloval ne glede na uspešno zaključen projekt na Kickstarterju.
Podprite projekt Cando na Kickstarterju >>