Slovenski Outfit7 – Disney 2.0?

Slovenski Outfit7 – Disney 2.0?

Slovenski Outfit7 – Disney 2.0?

Prenosi mobilnih aplikacij iz ponudbe interaktivnih govorečih likov Talking Friends, ki jih razvija slovenski Outfit7 (Ekipa7 d.o.o.), se približujejo številu 100 milijonov. Izvršilni direktor Andrej Nabergoj je v intervjuju za Guardian dejal, da so njihovi začetki podobni Disneyjevim.
Slovenski Outfit7 – Disney 2.0?

Slovenski Outfit7 – Disney 2.0?

Prvi izdelek podjetja Outfit7 – Talking Tom Cat – se je na trgu sicer pojavil šele v lanskem juniju, vendar so pri Ekipi7 do konca leta 2010 že presegli 60 milijonov prenosov njihovih aplikacij. Pri podjetju trenutno beležijo približno 12-15 milijonov prenosov na mesec.

Outfit7 je samo na božič 2010 beležil 200 tisoč ameriških dolarjev prihodkov. Poleg plačljivih aplikacij, ki stanejo od 0,99 do 2,99 dolarja, pomemben del poslovnega modela podjetja predstavljajo tudi brezplačne aplikacije.

Slednje vsebujejo oglase in vključujejo možnost dodatnih nakupov virtualnih predmetov znotraj aplikacije. Pri Outfit7 v okviru aplikacij nudijo tudi posebne ponudbe, kjer uporabnik brezplačno prejme določene plačljive vsebine, če se odloči za nakup ene od njihovih aplikacij.

Grajenje na preprosti ideji

»Disney je začel s preprosto idejo – Miki Miško – in iz nje ustvaril franšizo,« pravi Andrej Nabergoj in pojasnjuje, da pri Outfit7 skušajo storiti podobno, le da je njihov medij mobilna telefonija. Nabergoj predvideva, da jim bo v nekaj letih uspelo ustvariti podjetje, ki bo napredovalo na podoben način, kot se je v zadnjih 50 letih razvijal Disney.

Da je na trgu mobilnih aplikacij prisotna močna konkurenca nam pove tudi to, da imajo podobne ambicije pri podjetju Rovio Mobile, ki med drugim razvija igre Angry Birds in si prizadeva v svoji ponudbi združiti elemente filma, televizije, risank in stripov.

Nabergoj ocenjuje, da imajo pri Outfit7 boljše možnosti za razvoj franšize, saj se od Rovio Mobile razlikujejo po tem, da bistvo njihovih aplikacij leži v interaktivnosti. Kot pojasnjuje, se pri Outfit7 ne osredotočajo na razvoj tipičnih iger.

Outfit7 razvija digitalne igrače

Pri seriji interaktivnih govorečih likov Talking Friends gre pravzaprav za digitalne igrače. Pri Outfit7 v svojih produktih vidijo veliko vzporednic z Lego kockami, saj govoreči prijatelji prinašajo interakcijo z odprtimi možnostmi, kar uporabnikovi domišljiji daje prosto pot.  Tem smernicam bodo sledili tudi v prihodnosti, saj se ne želijo preusmeriti v razvoj običajnih iger, kjer so možnosti in izbire že v osnovi bolj strogo določene, kar dodatno omejuje uporabniško izkušnjo.

»Marsikdo morda meni, da gre pri interakciji z mačkami, ptiči, povodnimi konji in žirafami le za še eno novotarijo. Bili so že primeri, ko so nam učitelji, logopedi in negovalci v e-poštnih sporočilih povedali, kako pomembne povezave otroci vzpostavijo z našimi aplikacijami,« pravi Nabergoj. Outfit7 se bo zato tudi bolj posvetil razvoju izobraževalnih aplikacij, poleg tega pa zanimive priložnosti vidijo tudi na področju glasbe.

Vabimo vas tudi k ogledu MP intervjuja: Marko Štamcar – Ekipa7 d.o.o. (Outfit7) >>

Vir: Dredge, Stuart. Outfit7 talks to the animals. Guardian.co.uk, 17.3.2011

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki