
Planer je poln slik, narejenih s posebnimi Chameleon kemiki (Vir slike: Magic Planner).
»Imela sem tisoč in eno idejo, kako končno zaživeti, ustvariti uspešno podjetje, delati natanko to, kar želim in hkrati pomagati ljudem. Tista prava je prišla na dan, ko sem iskala sestrino božično darilo. Vedela sem, da si želi planer, a na trgu, tako slovenskem kot tudi tujem, nisem našla ničesar primernega. Na koncu sem se zadovoljila z nakupom najbolj primernega, ki je bil na voljo,« a ta je še danes nepopisan, pravi Katarina. Tako je dobila idejo, da bi naredila svoj planer, takšnega, ki bi bil bolj oseben in uporaben za čim večji krog ljudi. S tem bi pomagala ljudem, da se čim bolje organizirajo, polepšajo in izpopolnijo svoje življenje.
Ekipa, polna podjetniških izkušenj
Začela je z iskanjem ekipe, ki pa se je do danes že precej spremenila. Poleg Katarine, ki skrbi za razvoj idej in organizacijo, še Kristina Smodila, ki skrbi za dizajn, slikarka Rebeka Golob, zaslužna za slike, blogerka Tamara Lesinšek, ki je prispevala recepte hrane in pijače, fotografa Nika King in Grega Vavtar, Sarah Senica in Jure Cesar, ki sta nastopila v videu, ki so ga snemali za potrebe Kickstarter kampanje, Katja Jemec, zaslužna za video in Mitja Drame, ki skrbi za spletno stran. Celotna ekipa, dodaja, ima veliko podjetniških izkušenj, večina ima tudi svoja podjetja.
Kaj skriva Magic Planner?
Osnovali so Magic Planner, ki se od ostalih razlikuje tudi »po srčnosti, ki je vanj vložena«. Gre za personaliziran 15-mesečni planer (od oktobra 2015 do decembra 2016), obogaten z motivacijskimi spodbudami in življenjsko uporabnimi stranmi za lažjo organizacijo, poln pa je tudi slik, ki so narejene s posebnimi Chameleon kemiki.
Riši – briši kemik za tiste, ki radi popravljajo
Planer, ki obsega nekaj manj kot 200 strani, ima tudi riši-briši kemik, ki je namenjen za vse tiste, ki radi popravljajo. »Deset dodatnih kartic po izbiri, pet motivacijskih kartic, elastiko ter žepek za shranjevanje stvari,« razloži mlada podjetnica.
Na Kickstarterju bodo zbirali 10 tisoč dolarjev
V prihodnjih tednih se bodo predstavili na Kickstarterju – najverjetneje v prvem tednu julija, cilj pa je 10 tisoč dolarjev. »S sredstvi bomo plačali ekipo, poskrbeli za nagrade in pošiljanje. Če bi gledali samo ciljni znesek, bi ostalo ravno toliko, da bi si pridobili še nove prostore, jih uredili in plačali vso birokracijo,« poleg tega pa bi jim sredstva omogočila še vložek v novo opremo, računalnike, tiskalnike, oglaševanje, razvoj nadaljnih idej. »Kickstarter pa ravno zato, ker lahko s tem denarjem pokrijemo delo celotne ekipe, spoznamo trg in povpraševanje ter povečamo prepoznavnost.«
Verjamejo v uspeh
»Verjamemo v plan A, torej uspeh na Kickstarterju. V našem primeru neuspeha ni,« bi jim pa uspešna kampanja situacijo precej olajšala, čeprav nameravajo v vsakem primeru izdelke prodajati, vendar pozneje, če jim kampanja slučajno ne uspe.
Povezava do Kickstarter kampanje za Magic planner >>