Slovensko podjetje GOAT STORY predstavilo nov produkt Cold Brew Kit

V sredo, 12. septembra, je ekipa GOAT STORY organizirala dogodek, na katerem je predstavila vizijo blagovne znamke, pojem "specialty" kave, obiskovalci pa so imeli možnost preizkusiti »cold brew« kavo, ki si jo lahko sami na enostaven način pripravijo z novim produktom Cold Brew Kit.
Nov izdelek blagovne znamke GOAT STORY: Cold Brew Kit (Vir: GOAT STORY)

Nov izdelek blagovne znamke GOAT STORY: Cold Brew Kit (Vir: GOAT STORY)

V uvodnem nagovoru sta obiskovalce pozdravila Stella Korošec in Anže Miklavec, ustanovitelja blagovnih znamk GOAT STORY in EQUA. Dušan Matičič, vodja hišne pražarne in ljubitelj kave, je razložil pomen pojma “specialty” kave, Anže Miklavec pa je predstavil vizijo blagovne znamke in nov produkt.

Podjetje ima v svojih prostorih lastno pražarno kave. S praženjem kave se ukvarjajo že več kot eno leto, pred kratkim pa so dobili tudi nov stroj, ki jim bo omogočal še več eksperimentiranja. Testirali so že več kot 150 okusov. Težijo k snovanju čim bolj izrazitih okusov, ki bi bili všeč širši množici ljudi.

Specialty kava ponuja intenzivno paleto različnih okusov

Blagovna znamka GOAT STORY ponuja “specialty” kavo. Dušan Matičič je razložil, za kakšen tip kave gre. Kavo se v svetovnem merilu glede na njeno kakovost ocenjuje na lestvici od 0 do 100. Specialty kava mora na tej lestvici dosegati vsaj 80 točk. Gre torej za najkakovostnejšo kavo na svetu. Je ročno pridelana, procesirana in nežno pražena.

Kot zanimivost je Dušan povedal, da grozdje vsebuje 150-200 snovi, ki določajo okus in aromo vina. Teh snovi je po drugi strani v kavi kar okoli 1.000, s čimer jo uvrščamo med najbolj kompleksna živila.

Anže Miklavec, Stella Korošec in Dušan Matičič na predstavitvi novega produkta (Vir: GOAT STORY)

Anže Miklavec, Stella Korošec in Dušan Matičič na predstavitvi novega produkta (Vir: GOAT STORY)

Specialty kava v primerjavi z običajno ponuja intenzivno paleto različnih okusov. Pri njej so bolj izražene sadne in cvetlične note. Ima tudi nekoliko višjo vsebnost kislin. V primerjavi z običajno kavo ima več sadnih in kiselkastih okusov, po drugi strani pa je v njej manj grenkobe.

Dušan Matičič: »Pri komercialni kavi vedno veš, kaj boš dobil, pri specialty kavi pa ne.«

Skrb za dobrobit pridelovalcev kave

Kava je eno izmed najbolj prodajanih živil na svetu. Prav zato se na svetovnem trgu določi enotno ceno, po kateri se jo odkupuje od pridelovalcev. Ta je iz leta v leto nižja, kar pomeni veliko škodo za kmetovalce, ki se preživljajo z njeno pridelavo. Ekipa se dobro zaveda te problematike, zato dela na transparentnosti. Kmetom za kavo plačuje več. Tako jim omogoča bolj dostojno življenje, hkrati pa je taka kava posledično kvalitetnejša, saj je v proizvodnjo vloženega več truda in sredstev.

Cold Brew Kit omogoča najenostavnejši način priprave cold brew kave

Ekipa je pred kratkim na trg lansirala produkt Cold Brew Kit. Ta omogoča enostaven postopek priprave čedalje bolj priljubljene cold brew kave, ki se jo lahko kombinira z različnimi dodatki kot so limonada, tonik, sladoled in drugo.

Kombiniranje cold brew kave z različnimi okusi (Vir: GOAT STORY)

Kombiniranje cold brew kave z različnimi okusi (Vir: GOAT STORY)

Kava se pri tem nahaja v filter vrečkah. Za njeno pripravo jo je treba v stilsko dovršenem kozarcu zgolj preliti s hladno vodo. Po 12 urah je primerna za zaužitje. V tem procesu pridejo do izraza okusi in arome, ki se pri klasičnem načinu, ko se kavo prelije z vročo vodo, uničijo.

O blagovni znamki GOAT STORY

Blagovna znamka GOAT STORY na trgu deluje že od leta 2014. Vizija podjetja je širši množici ljudi predstaviti posebno kulturo pitja kave, delati na drugačnosti in inovativnosti.

Vse skupaj se je začelo s Kickstarter kampanjo za njihov prvi izdelek Goat mug, posodo za kavo v obliki kozjega roga,. Produkt je doživel izjemen uspeh. Ima namreč že prek 150 tisoč uporabnikov.

Kasneje je velik uspeh doživel tudi drug produkt, ki ga je ekipa lansirala na trg, Gina. Gre za pametno napravo za ročno pripravo kave. Izdelek je v tujini prejel številna priznanja.

Anže Miklavec: »Naša vizija je narediti kavo zanimivo in včasih malce avanturistično. Kava namreč v sebi skriva ogromen potencial okusov. Naša naloga pa je, da te okuse približamo tudi širši javnosti in ne zgolj najbolj zapriseženim kavoljubcem.«

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje