
Aplikacija Facebook kraji omogoča lokalno-stacionirano trženje. (Slika: Facebook).
Spletna stran Mashable je zbrala nekaj nasvetov za mala in srednje velika podjetja, kako uspešno uporabljati aplikacijo Facebook kraji.
1. Ustvarite Facebook profil za vaše podjetje.
Socialna omrežja so pomemben del trženja vaše blagovne znamke, proizvodov in storitev. Samo vprašanje časa je, kdaj se jih bo posluževala večina podjetnikov. Zaradi vse večje razširjenosti socialnih omrežij, kot je Facebook, so oglaševalci spoznali, da je tam doma obsežno občinstvo, ki ga ne gre zanemariti.
2. Povežite Facebook profil z aplikacijo Facebook kraji
Aplikacija Facebook kraji bo uporabnikom pokazala lokacijo vašega podjetja. Poleg tega aplikacija omogoča še ostala Facebook dejanja, kot so “všeč mi je”, “deli z ostalimi” ipd.
3. Zgradite si svojo Facebook skupnost
Ko imate svoj profil, povezan z aplikacijo Facebook kraji, morate poskrbeti, da bo vaše trženje učinkovito. To boste dosegli, če boste imeli pravo Facebook skupnost, kar bo od vas zahtevalo nekaj raziskovanja in previdnosti. Trud se vam bo povrnil, saj je veliko podjetnikom ob minimalnih stroških na račun prave Facebook skupnosti uspelo uspešno oglaševati svoje proizvode oz. storitve.
4. Facebook oglaševanje
Ko ste se seznanili tudi s Facebook skupnostjo, je čas za oglaševanje. Facebook oglaševanje vam omogoča, da vaši ciljni skupini na podlagi platforme, ki razvršča uporabnike po številnih kriterijih, kot so psihološki, sociološki, geografski itd kakovostno predstavite vaš produkt.
Vir: O’Dell Jolie. How SMBs Can Start Using Facebook Places Now. Mashable.com, 19.9.2010