Spletna stran – vaš vir potencialnih kupcev

Spletna stran je za večino podjetij mesto prvega kontakta s kupcem. Zato je preveč pomembna, da bi njeno vsebino in obliko prepustili naključju. Poleg tega, da je tehnično ustrezna, mora biti tudi vsebinsko takšna, da bo k vam privabila kupce.
Spletna stran - vaš vir potencialnih kupcev

Spletna stran – vaš vir potencialnih kupcev (Vir slike: Stuart Miles / FreeDigitalPhotos.net)

Zato bodite najprej pozorni na to, da v njen razvoj vključite tako tiste, ki jo bodo tehnično postavili, kot tiste, ki bodo poskrbeli za primerno vsebinsko marketinško zasnovo. Tehnikom nikakor ne pustite prevelike kontrole nad vsebino.

Vaša spletna stran je odličen kanal za prodajo in za obveščanje kupcev o vaši ponudbi. Poleg tega pa je izjemno uporaben kanal za pridobivanje kontaktov, ki jih kasneje lahko uporabite v akcijah direktnega marketinga.

Če imate spletno trgovino, poskrbite za to, da boste v splošne pogoje vključili klavzulo o uporabi in varstvu osebnih podatkov vaših kupcev preko spletne strani. Ti vas poznajo, pri vas so opravili nakup, tako da jih je škoda izpustiti in jih ne obveščati o vaši aktualni ponudbi tudi v prihodnje.

Poleg teh pa lahko kontaktne podatke zberete tudi na druge načine.

Na spletno stran postavite kontaktni obrazec. Vsi, ki imajo za vas vprašanje, naj poleg vprašanja vpišejo tudi svoje kontakte. Bodite pa pazljivi, da na vprašanja odgovorite čimprej. Stranke s(m)o dandanes precej zahtevne in če ne odgovorite prej kot v 24 urah, boste stranko najverjetneje izgubili za kar nekaj časa. Morda za vedno.

Obiskovalcem spletne strani omogočite tudi to, da se prijavijo na vaše e-novice. Na vseh straneh in podstraneh naj bo dobro vidna možnost za vpis. Poleg navedite nekaj ključnih razlogov, zakaj naj se obiskovalec sploh prijavi na vaše e-novice. Naštejte nekaj prednosti za prejemnika, poleg tega pa mu na istem mestu tudi obljubite, da boste korektno hranili in nikakor ne zlorabili njegovih podatkov.

Res je, da same e-novice običajno niso zadosten razlog, da bi vam potencialni kupci zaupali svoje osebne podatke. Zato je običajno potreben še dodatna stimulacija za uspešno zbiranja njihovih kontaktov.

Eden je ta, da pripravite serijo elektronskih sporočil z nasveti vašim kupcem. Če se ukvarjate s prodajo fitness opreme, boste tako potencialnemu kupcu obljubili serijo e-sporočil z nasveti, kako poskrbeti za pravilno izvajanje vaj in kakšna prehrana je primerna za čimboljši učinek ob njihovem izvajanju.

Nasvete lahko pripravite v obliki e-knjige, ki jo brezplačno ponudite obiskovalcem vaše spletne strani. Turistična agencija, ki je specializirana za Turčijo, bo tako morda pripravila e-knjigo »15 nasvetov za barantanje na turškem bazarju«. Kdor se prijavi, e-knjigo prejme kmalu po prijavi na svoj elektronski naslov.

Preberite tudi: Elektronska pošta – še nekaj vsebinskih in tehničnih izhodišč >>

Nekatere kupce bo prepričala nagradna igra. Kot smo zapisali že v prejšnjih člankih, poleg kontaktnih podatkov udeleženca povprašajte tudi o tem, kakšne so njegove prihodnje nakupne namere. Tako boste poleg kontaktnih podatkov imeli tudi informacijo, ki jo boste lahko uporabili pri prodaji.

Možnosti za zbiranje kontaktov je še več. Predstavimo jih prihodnji teden.

Miha Ahačič je podjetnik z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju marketinga. Ukvarja se s  svetovanjem na področju direktnega marketinga je pa tudi avtor knjižne uspešnice Računalniški priročnik za začetnike v zlatih letih.

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje