Spletni program za vodenje računov povezuje številne funkcije

Spletno računovodstvo se razvija v smeri, da uporabnikom ponuja številne avtomatizirane funkcije, ki olajšujejo delo in prihranijo na času, ter zasnovo, ki nudi učinkovito povezovanje med podjetniki in računovodskimi servisi. E-računovodstvo je dostopno na spletu in zato se enostavno povezuje tudi z drugimi sistemi.
spletni-program-za-vodenje-racunov

Spletni program za vodenje računov povezuje številne funkcije

Spletni program za vodenje računov deluje preko internetnih povezav, zato lahko tako podjetnik kot računovodja vanj dostopata iz katerekoli elektronske naprave, ki se lahko poveže na splet. Vsi podatki pa se varno shranjujejo v oblaku in se pretakajo po sistemu tako, da vedno dospejo na ustrezno mesto, kjer so potrebni. Čeprav sistem omogoča operiranje s številnimi funkcijami, so med njimi pomembne tudi funkcije za prejemanje in izdajanje faktur.

Pošiljanje prejete dokumentacije v spletni nabiralnik

Spletni program za vodenje računov se prilagaja brezpapirnemu poslovanju, ki dobiva na veljavi v številnih podjetjih. Tako so papirnate fakture zamenjali digitalni dokumenti, vedno več pa je poslovanja z elektronskimi fakturami. Hkrati je pomembno tudi to, da dokumentacija hitro prispe v računovodski servis, zato da podjetnikom ni potrebno nositi papirjev na fizično lokacijo.

V ta namen je na voljo spletni nabiralnik, kjer podjetnik lahko odlaga različne vrste datotek, tako e-račune kot fakture v digitalni obliki. Pošiljanje je mogoče preko elektronske pošte in mobilne aplikacije. Če je določeno fakturo potrebno hitro obdelati ali plačati, računovodja pa za to delo nima podatkov, lahko podjetnik dokument slika, pretvori v ustrezno obliko in pošlje v spletni nabiralnik.

Enostavno izdajanje računov, tudi gotovinskih

Pri izdajanju predračunov, dobropisov in navadnih računov je pomembno, da sistem ponuja povezane in avtomatizirane funkcije, zato da se vsa knjigovodska dela opravijo pod enim zavihkom. Program za vodenje računov tako prihrani računovodji veliko časa, ker nudi hitro pripravo ponavljajočih se računov, pri tem pa podatke pobira iz prej poslanih faktur, zalog in iz javne baze podatkov o kupcih.

Vsi potrjeni dokumenti se avtomatično poknjižijo na pripadajočo temeljnico in konte, hkrati pa je poenostavljeno pošiljanje in izvažanje faktur iz programa, oblikovanje plačilnih nalogov in drugo. Sistem je povezan tudi z davčno blagajno, zato se lahko gotovinske fakture pripravijo kar v programu, kjer se tudi davčno potrdijo, saj sistem v trenutku izdaje posreduje podatke na FURS. Sistem se lahko poveže tudi s spletno trgovino, od koder se izdajo davčno potrjene fakture.

Pošiljanje in uvažanje e-računov preko različnih kanalov

Pri poslovanju z elektronskimi dokumenti je pomembno, da sistem omogoča enostavno izdajanje in elektronsko izmenjavo faktur tako fizičnim kupcem, proračunskim uporabnikom kot gospodarskim družbam. Računovodja lahko znotraj sistema ustvari dokument in ga le z enim klikom pošlje preko različnih kanalov. Izdana faktura s podatki pa ostaja v sistemu, kjer se avtomatično poknjiži.

Minimax program za vodenje računov omogoča izmenjavo in pošiljanje e-računov na elektronski poštni naslov prejemnika, ki nato izdano fakturo uvozi v bančni program, preko spletne banke, pri čemer je mogoče z enim uvozom prenesti več dokumentov hkrati, ter posredovanje preko portala BizBox, ki prav tako deluje preko spleta in uporabnikom omogoča boljši nadzor nad poslovanjem. Tudi v Minimax sistem lahko računovodja ali podjetnik uvozita e-račune preko bančnega programa, povezanega spletnega portala ali preko e-pošte.

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje