Spoznajte najbolj perspektivne ideje iz Y Combinator Demo dneva

V Silicijevi dolini dvakrat letno poteka pospeševalni program Y Combinator, na katerem perspektivna podjetja tri mesece razvijajo podjetniško idejo in se učijo učinkovitih tehnik marketinga. Program se zaključi z Demo dnevom, na katerem startupi ideje predstavijo potencialnim investitorjem.
Spoznajte najbolj perspektivne ideje iz Y Combinator Demo dneva

Spoznajte najbolj perspektivne ideje iz Y Combinator Demo dneva (Vir: Pixabay.com)

Pospeševalnik Y Combinator deluje od leta 2005 in se uvršča med najprestižnejše pospeševalnike na svetu. Do sedaj je pomagal različnim, danes uspešnim podjetjem, med katerimi najdemo tudi Dropbox, Airbnb in Stripe. Poglejmo si nekaj najbolj zanimivih startupov, ki so se imeli priložnost predstaviti na letošnjem Demo dnevu.

Luna – Pametna prevleka za vzmetnico

Luna predstavlja pametno prevleko za vzmetnico, s katero navadno posteljo poveže v internet stvari. Med spanjem meri spalne vzorce in podatke hrani ter deli z ostalimi pametnimi napravami, da bi spanje naredila čim bolj udobno.

Slovensko-hrvaški Bellabeat tudi v Y Combinatorju

Ko oseba leže v posteljo, se luči, glasba ter temperatura postelje in sobe prilagodijo glede na želje posameznika. Nastavitve se spet prilagodijo, ko oseba popolnoma zaspi in ko se zjutraj zbudi. Dodatno funkcionalnost prevleka pridobi, ko se poveže z ostalimi pametnimi napravami v stanovanju, na primer s kavomatom, ki ravno pravi čas pripravi jutranjo kavo.

Do sedaj je podjetje prodalo že za 1,4 milijone dolarjev prevlek in podpisalo pogodbo, zaradi katere bodo v naslednjem letu verjetno prodali za 20 milijonov dolarjev izdelkov.

Call9 – Videoklic zdravnika v sili

Startup Call9 je ustvaril zasebno linijo za klic v sili. Običajen klic v sili lahko zahteva več deset minut časa za prihod reševalcev. S storitvijo Call99 klicatelj v težavah v manj kot minuti vzpostavi video pogovor z zdravnikom, ki bo v dani situaciji znal primerno pomagati.

Njihovi ciljni uporabniki so domovi za starejše. Do sedaj so že podpisali več pogodb, ki bodo skupno prinesle 30 milijonov dolarjev prihodkov. V prvih 30 dneh delovanja je storitev uporabilo že 58 bolnikov, od tega pa jim je uspelo preprečiti 26 hospitalizacij in rešiti dve življenji.

Paribus

Nekateri spletni trgovci, kot je Amazon, ob nakupu izdelka obljubljajo, da bodo vrnili razliko, če se bo v bližnji prihodnosti cena tega izdelka pocenila. Večina kupcev seveda ne spremlja spreminjanja cen za vsak izdelek, zato ekipa startupovcev predstavlja storitev Paribus, ki to dela namesto njih.

Ko uporabnik kupi izdelek preko spletne trgovine, začne Paribus slediti spremembam cen tega izdelka. Če se cena izdelka zniža, uporabnik pridobi razliko med začetno in znižano ceno. Od te razlike Paribs vzame 25 odstotkov.

Lugg – Uber za pohištvo

Tako kot Uber pomaga pri prevozu potnikov iz ene destinacije na drugo, Lugg pomaga pri prevozu pohištva in večje opreme. Če se selite ali pa želite pripeljati kupljeno opremo iz trgovine, prevoznika poiščete tako, da z aplikacijo Lugg fotografirate opremo ter vnesete začetno in končno destinacijo. Aplikacija se nato poveže z lastniki večjih vozil, ki bodo lahko do vaše lokacije prispeli v dvajsetih minutah. Plačevanje uslug podobno kot pri Uberju poteka preko aplikacije.

Cofactor Genomics – diagnosticiranje bolezni z RNK

Medtem ko analiza DNK lahko napove le stopnjo tveganja za določeno bolezen, ekipa, ki stoji za startupom Cofactor Genomics, trdi, da z analizo RNK (ribonukleinska kislina) bolezni lahko s precejšnjo natančnostjo dejansko diagnosticirajo. Prednost analize RNK je v tem, da se ta, v nasprotju z DNK, skozi čas spreminja glede na to, s čim se oseba prehranjuje in v kakšnem okolju živi.

Njihove stranke so največja farmacevtska podjetja na svetu, ki so jim prinesla že 4 milijone dolarjev letnega prihodka.

Vir: techcrunch.com

Kdo so moški, ki stojijo za največ vrednimi startupi

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje