Spoznajte polfinaliste izbora MP leta 2017

Kdo se bo potegoval za naziv mladi podjetnik leta 2017? Štiričlanska komisija je izbrala deset polfinalistov, ki jih čakajo javne predstavitve, najboljših pet podjetnikov oziroma ekip pa se bo predstavilo tudi v finalu izbora za mladega podjetnika leta.
Mladi podjetnik leta 2016

Kdo bo letos prejel laskavi naziv mladi podjetnik leta?

Deset polfinalistov se bo v četrtek, 8. junija 2017, predstavilo na dogodku, ki bo tudi letos potekal v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Strokovno komisijo sestavljajo Gregor Sakovič (NLB), dr. Jure Knez (Dewesoft), Mario Kurtović (Panorganic) in Borut Borštnik (Zavod mladi podjetnik).

Na podlagi javnih predstavitev v polfinalu in ocenjevalnih obrazcev bo komisija izbrala pet finalistov. Ti se bodo na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekala 15. junija 2017, potegovali za sedmi naslov mladi podjetnik leta in številne pripadajoče nagrade.

V nadaljevanju tako po abecednem redu podjetij predstavljamo polfinaliste letošnjega izbora za mladega podjetnika leta.

Dominika Bučar, Katarina Bučar – BOO

Podjetniška zgodba Dominike in Katarine Bučar se je začela januarja 2016 z oblikovanjem prvega nahrbtnika z vrvicami, ki sta ga poimenovali Boopack. V okviru podjetja BOO danes nastajajo nahrbtniki, torbice in puloverji, za katere je značilen čist, minimalen in moderen stil, hkrati pa izstopajo po svoji drugačnosti in unikatnosti.

Izdelke iz usnja in umetnega usnja, ki so oblikovani v Ljubljani, želita mladi podjetnici prodajati v velikih spletnih in fizičnih trgovinah po vsem svetu. Največji uspeh podjetja predstavlja sodelovanje z britanskim spletnim gigantom ASOS, kmalu pa bodo izdelki razstavljeni tudi na znani nakupovalni ulici Oxford Street v Londonu.

Nejc Škoberne, Miha Štajdohar, Klemen Hrovat – Genialis

Genialis Platform je programska platforma, ki znanstvenikom s področja znanosti o življenju omogoča avtonomno analizo in interpretacijo genomskih podatkov. Z orodji, ki jih ponuja platforma, lahko hitro preverjajo eksperimentalne hipoteze z različnih področij. Prijazni vmesnik za analizo in vizualizacijo podatkov lahko uporabljajo znanstveniki brez poglobljenih računalniških znanj.

Podjetje, ki je v času svojega delovanja že prejelo različne nagrade, nazadnje pa je zmagalo na tekmovanju PODIM Challenge 2017, se je v tujino širilo že leta 2015, svojo ekipo v Houstonu pa želijo trenutno okrepiti s kadri s področja prodaje in razvoja.

Hajdi Korošec Jazbinšek, Urban Jazbinšek – Hajdi.si

Hajdi.si je spletna in fizična butična trgovina z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Filozofija podjetja je združiti izdelke s funkcionalnostjo in trendovskim dizajnom. Ustanoviteljica podjetja Hajdi je mamica dveh fantkov, ki obožuje modo in dizajn – ravno zato je skupaj z možem in poslovnim partnerjem Urbanom v Slovenijo pripeljala priznane blagovne znamke otroške mode.

Vizija podjetja je postati najboljša otroška trgovina na svetu, kratkoročno pa želijo dokončno osvojiti hrvaški trg in s pomočjo modernih pristopov, kot sta sodelovanje z znanimi blogerji in promoviranje prek Instagrama, začeti širitev na druge tuje trge.

David Benedik – IDL LOGISTIKA

Podjetje IDL LOGISTIKA organizira prevoz blaga po kopnem. Njihovo vodilo je razbremenitev naročnikov, s čimer jim omogočijo osredotočanje na lastno delovanje. Odlikujejo jih fleksibilnost, ažurnost in prijaznost, zato se kar 75 odstotkov strank odloči za večkratno koriščenje njihovih storitev.

Podjetje, ki se financira iz lastnih sredstev, načrtuje širitev na tuje trge, in sicer najprej na Hrvaško in v Avstrijo. Poleg tega želijo razširiti svojo ekipo, vzpostaviti mednarodni klicni center in vzpostaviti skladiščni sistem, ki bi še dodatno obogatil njihovo ponudbo.

David Knez – InDavidual

David Knez se je v polfinale izbora uvrstil s svojo blagovno znamko InDavidual, ki predstavlja nov način zavezovanja vseh vrst obutve z luknjami. Gre za nov izum, in sicer za elastično vezalko z zanko in obročkom. Nova vezalka lahko olajša zavezovanje čevljev otrokom, starejšim in osebam s posebnimi potrebami, prav vsakemu uporabniku pa ponuja optimalno zavezovanje čevljev.

Knez je svoji blagovni znamki Quickshoelace in InDavidual uspešno predstavil na platformah za množično financiranje Kickstarter in Indiegogo, v kratkem pa načrtuje odprtje spletne trgovine.

Nik Vene – NV

Nik Vene je v okviru blagovne znamke NV Holders lansiral že dva držalca za srajce, in sicer T-Holder in S-Holder. Izdelavo obeh pripomočkov sta mu omogočili uspešni kampanji na platformi za množično financiranje Kickstarter. Omenjena izdelka sta popolna novost na trgu, slovita pa po izjemno visoki kvaliteti.

Podjetnik ima s podjetjem NV velikopotezne načrte, saj želi zagotoviti svetovno prepoznavnost blagovne znamke in izdelkov NV Holders, ki se prek spletne trgovine že sedaj večinoma prodajajo v tujino. Do sredine leta 2018 pa namerava predstaviti še dva izdelka.

Nadja Keržan, Sandra Keržan – Okay.si

Okay.si je prva slovenska spletna trgovina, ki ponuja trajnostno zasnovane izdelke priznanih svetovnih znamk. Podjetje si s prodajo trajnostno proizvedenih izdelkov prizadeva ozaveščati potrošnike in prispevati k bolj zdravemu planetu in odgovorni družbi. V enem letu delovanja sta mladi podjetnici v Sloveniji uspešno predstavili številne priznane blagovne znamke.

Pred kratkim so spletni trgovini dodali tudi maloprodajno trgovino, načrtujejo pa tudi širitev v sosednje države. Na Hrvaško želijo najprej prodreti s spletno prodajo, če se bo pojavila potreba po maloprodajni trgovini, pa so jo prav tako pripravljeni odpreti.

Matej Pelicon, Anita Lozar – Pivovarna Pelicon

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Stremijo k temu, da pivcev ne bi dolgočasili, temveč jih želijo presenetiti z uravnoteženimi, pitnimi zvarki polnega okusa. So edina mala pivovarna, ki poleg vrhunske opreme za varjenje uporablja tudi najbolj dodelan nadzor kakovosti. Poleg B2B ponudbe so odprli tudi spletno trgovino in prvo specializirano fizično trgovino.

V začetku poslovanja je podjetje spremenilo zastarelo prakso grosistov v transakcije s kratko vezavo in konstantnim pritokom denarja. V naslednjih letih želijo postati največja kraft pivovarna v regiji, ki bo v 100-odstotni lasti zaposlenih in bo vključevala verigo specializiranih trgovin in lokalov.

Jasna Grbić – Tatoo Care

Jasna Grbić na slovenskem trgu predstavlja mazilo za nego tetovaž Tattoo Care. S svojim izdelkom je prodrla v trgovsko verigo Spar, s pomočjo katere je pomagala že več kot 15 tisoč strankam. Tako so izdelki za nego tetovaž, izdelani po tradicionalnem originalnem receptu, dostopni vsem posameznikom s tetovažami, ne le profesionalnemu osebju.

Podjetnica, ki se je predstavila tudi v oddaji Štartaj, Slovenija!, načrtuje razvoj novih izdelkov in potencialno širitev ekipe, s svojo linijo za nego tetovaž pa želi prodreti v vse trgovine, drogerije, megamarkete in lekarne tako v Sloveniji kot v tujini.

Luka Železnik, Dejan Kobal – Tng oprema

Luka Železnik in Dejan Kobal sta leta 2015 ustanovila podjetje Tng oprema, prek katerega z blagovno znamko KingsBox združujeta ljubitelje funkcionalne vadbe iz celotne Evrope. Vsa oprema, ki je na voljo tako rekreativcem kot tudi najsodobnejšim funkcionalnim centrom, se prodaja pod oznako Oblikovano v Evropi.

Podjetnika sta se v finale izbora za mladega podjetnika uvrstila lani, vendar se žal nista uspela udeležiti zaključnega dogodka. Trenutno poslujeta v Sloveniji in Italiji, v prihodnosti pa se bosta usmerila še na druge tuje trge – najprej na Hrvaško.

Vabljeni na predstavitev polfinalistov letošnjega izbora Mladi podjetnik leta, ki se bo odvijala v NLB CIP 8. junija 2017 od 16.00 do 17.30. Prav tako vabljeni 15. junija 2017 na konferenco Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, v okviru katere bo razglašen tudi zmagovalec izbora.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pred nami je osmi izbor za Mladega podjetnika leta, ki zmagovalcem poleg novih poslovnih priložnosti obljublja tudi mamljive nagrade. Preberite več >>

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Zmagovalci zadnjih dveh izborov za mladega podjetnika leta se skupaj z ekipo Zavoda mladi podjetnik in Juretom Knezom iz Dewesofta podajajo na podjetniški vikend v Berlin. Preberite več >>

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini! Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje