
DoorDash se hitro širi po ZDA (Vir slike: DoorDash).
DoorDash je skupno prejel že 55 milijonov dolarjev investicij. Eno izmed prvih investicij je startup prejel že septembra 2013. Podjetje je bilo istega leta tudi del Y Combinatorja.
Zanimiv tudi za restavracije, ki ne ponujajo dostave
Za razliko od nekaterih podobnih dostav za hrano, DoorDash zaposluje svoje voznike, zato lahko posluje tudi z restavracijami, ki prvenstveno ne ponujajo dostave na dom. V takšnih primerih za dostavo zaračunajo dodatnih 6 dolarjev. Tak način poslovnega modela naj bi izredno ustrezal tako uporabnikom kot tudi restavracijam.
Mesta, polna restavracij, zanimiva za DoorDash
Od januarja letos je na voljo v San Franciscu, ki je sicer možno zasičen z dostavami (GrubHub, Seamless, Postmates, Sprig, SpoonRocket so le nekateri od startupov, ki se v San Franciscu ukvarjajo z dostavo na dom). Samo v San Franciscu je pridobil možnost sodelovanja z več kot 100 restavracijami.
Po podatkih ekipe naj bi do januarja letos DoorDash dostavil hrano vsaj petini gospodinjstev v Palu Altu, želijo pa si, da bi prehiteli konkurente.
Želijo si dostavljati prav vse
Čeprav se trenutno fokusira na dostavo hrane, pa so ambicije ekipe uporabiti logistično dostavljalsko infrastrukturo, prek katere bi bili zmožni dostavljati pravzaprav vse. S tem postajajo vse bolj pomembni konkurenti startupom, ki se ukvarjajo s hitrostno dostavo, kot je na primer Instacart, ki je nedavno zbral 220 milijonov dolarjev ali pa WunWun. Instacart ima sedež v New Yorku, njegovo poslanstvo pa je dostavljanje manjših naročil brez doplačila v manj kot eni uri.
Cilj: hitreje od konkurentov
Da je dostava vse bolj zanimiva, dokazujejo tudi velikana, kot sta Google in Amazon, ki že testirata možnost dostave v istem dnevu. »Vidimo se kot logistično podjetje,« je Fang povedal že leta 2013. »Naš cilj je dostavljati hitreje kot vsaka druga storitev, ki je trenutno na voljo.«