Startup za dostavo hrane prejel 35 milijonov težko investicijo

Startup DoorDash, ki se ukvarja z dostavo hrane iz lokalnih restavracij v devetih ameriških mestih je pred dnevi vzbudil pozornost investitorjev. Zbral je kar 35 milijonov dolarjev. Zakaj je DoorDash tako poseben?
Startup za dostavo hrane prejel 35 milijonov težko investicijo

DoorDash se hitro širi po ZDA (Vir slike: DoorDash).

DoorDash je skupno prejel že 55 milijonov dolarjev investicij. Eno izmed prvih investicij je startup prejel že septembra 2013. Podjetje je bilo istega leta tudi del Y Combinatorja.

Zanimiv tudi za restavracije, ki ne ponujajo dostave

Za razliko od nekaterih podobnih dostav za hrano, DoorDash zaposluje svoje voznike, zato lahko posluje tudi z restavracijami, ki prvenstveno ne ponujajo dostave na dom. V takšnih primerih za dostavo zaračunajo dodatnih 6 dolarjev. Tak način poslovnega modela naj bi izredno ustrezal tako uporabnikom kot tudi restavracijam.

Mesta, polna restavracij, zanimiva za DoorDash

Od januarja letos je na voljo v San Franciscu, ki je sicer možno zasičen z dostavami (GrubHub, Seamless, Postmates, Sprig, SpoonRocket so le nekateri od startupov, ki se v San Franciscu ukvarjajo z dostavo na dom). Samo v San Franciscu je pridobil možnost sodelovanja z več kot 100 restavracijami.

Po podatkih ekipe naj bi do januarja letos DoorDash dostavil hrano vsaj petini gospodinjstev v Palu Altu, želijo pa si, da bi prehiteli konkurente.

Želijo si dostavljati prav vse

Čeprav se trenutno fokusira na dostavo hrane, pa so ambicije ekipe uporabiti logistično dostavljalsko infrastrukturo, prek katere bi bili zmožni dostavljati pravzaprav vse. S tem postajajo vse bolj pomembni konkurenti startupom, ki se ukvarjajo s hitrostno dostavo, kot je na primer Instacart, ki je nedavno zbral 220 milijonov dolarjev ali pa WunWun. Instacart ima sedež v New Yorku, njegovo poslanstvo pa je dostavljanje manjših naročil brez doplačila v manj kot eni uri.

Cilj: hitreje od konkurentov

Da je dostava vse bolj zanimiva, dokazujejo tudi velikana, kot sta Google in Amazon, ki že testirata možnost dostave v istem dnevu. »Vidimo se kot logistično podjetje,« je Fang povedal že leta 2013. »Naš cilj je dostavljati hitreje kot vsaka druga storitev, ki je trenutno na voljo

Oznake: , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje