
FromAtoB vam olajša načrtovanje potovanj (Vir slike: sxc.hu)
Startup je bil ustanovljen leta 2008, a pod imenom FromAtoB deluje šele od julija 2013. Svežo investicijo sta jim zagotovila francosko podjetje Seventure Partners in Daniel Wild, CEO nemških družb Ecommerce Alliance in Tiburon. Do sedaj so sicer prejeli že državno subvencijo za zagon podjetja, leta 2009 pa šestmestno začetno (semensko) investicijo poslovnih angelov.
Spletni načrtovalec potovanj FromAtoB, ki sicer na nemškem trgu deluje pod imenom verkehrsmittelvergleich.de, omogoča uporabnikom, da poiščejo najcenejšo in najhitrejšo možnost potovanja, pri čemer lahko izbirajo med različnimi prevoznimi sredstvi. Dr. Johannes Graßman, direktor podjetja, pa je povedal, da nameravajo sveži denar porabiti za nadaljnji razvoj, ki bo šel v smeri internacionalizacije potovanj. Prav tako želijo razviti mobilno aplikacijo, ki bo omogočala takšno načrtovanje potovanj.
Podjetje ima letos že pozitivni denarni tok, kljub temu, da se večinoma zanašajo na domači, nemški trg. Kar 70 odstotkov obiskovalcev njihove spletne strani predstavljajo ljudje iz Nemčije. Do sedaj tudi niso usmerjali svojih resursov v oglaševanje in promocijo, kar pa nameravajo zdaj, z novo investicijo, spremeniti.
Spletni iskalnik FromAtoB je sicer na voljo uporabnikom v že 15 državah in preveden v 11 jezikov, na leto pa prodajo za 16 milijonov EUR kart za različne prevoze. Trenutno njihov največji tuji trg predstavljajo Francija, Švica, Avstrija in Italija, močno pa si želijo prodreti tudi v Združene države Amerike.
Iskalnik FromAtoB združuje kar 700 ponudnikov prevozov (vlak, avtobus, letalski prevozi, najemanje avtomobilov, taksi služb, …), uporabniki pa lahko izbirajo med različnimi kombinacijami prevozov glede na čas trajanja potovanja, ceno in število presedanj iz enega prevoznega sredstva v drugo. FromAtoB pridobiva informacije o prevozih vseh pomembnejših evropskih transportnih družb (Airberlin, Deutsche Bahn, …).
Trenutno še ni mogoče rezervirati kart preko njihove spletne strani. Lahko poiščete najprimernejšo pot zase, karte pa morate kupiti na spletnih straneh njihovih partnerjev. Toda tudi to nameravajo spremeniti v prihodnje, s čimer bodo svojim uporabnikom in strankam še dodatno olajšali načrtovanje potovanj.
Vir: TechCrunch